همزمان با دهه کرامت ویژه برنامه جشن میلاد امام رضا (ع) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله کریم اهل بیت (ع) برپا شد.
کد خبر: ۹۳۵۲۷۱۲
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با دهه پر مهر و برکت کرامت ویژه برنامه جشن و سرور ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) به همت بسیجیان محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عربی طلبه حوزوی و مداحی ابراهیم شریعتی با حضور پرشور نمازگزاران و بسیجیان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عربی در جمع نمازگزاران ضمن تبریک اعیاد دهه کرامت با اشاره به فضایل و کرامات امام رضا (ع) اظهار کرد: محبت ودلبستگی شدید مؤمنان به رسول خدا (ص) و اهل بیت او (ع) از ویژگی ها و امتیازهای مومنان است.

وی افزود: بر طبق روایتی امام موسی بن جعفر (ع) فرموند: کسی که قبر فرزندم علی (ع) را زیارت کند، پاداش او هفتاد حج نیکو و مقبول خواهد بود.

طلبه حوزوی ادامه داد: از برکات وجود معصومین همین ایام ولادت و شهادت بزرگواران است، چرا که با مطالعه و رسیدن به سیره زندگی حضرات می‌شود چراغ راه زندگی را روشن نگاه داشت. یکی از برکات وجودی ائمه اطهار (ع) زیارت قبرشان است. زیارتی توأم با اندیشه و عمل که ثواب آن زیارت را دوچندان می‌کند.

عربی بیان داشت: اگر کسی امام رضا (ع) را زیارت کند، در سه مکان؛ به هنگام جان دادن، در شب اول قبر و در هنگام داشتن خواسته و حاجتی با قسم به نام مادران ایشان، حضرت فاطمه زهرا (س) به داد او خواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها