فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

بوسه مادر تبریزی بر دستان سرباز ناجا، قدردانی ملت از حافظان امنیت بود

تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی: با اشاره به بوسه مادر تبریزی بر دستان سرباز ناجا در روز انتخابات، گفت: این حرکت و عمل مادر تبریزی در حقیقت قدردانی یک ملت از حافظان امنیت بود.
کد خبر: ۹۳۵۲۷۱۳
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین عبدی در دیدار با مادر تبریزی که در روز انتخابات با بوسه بر دستان سرباز نیروی انتظامی، از تلاش‌های حافظان امنیت تشکر و قدردانی کرده بود، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در ۲۸ خرداد حماسه‌ دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی آفریدند و با حضور پرشکوه خود، موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با اشاره به حرکت زیبا و خودجوش این مادر فداکار تبریزی، افزود: این حرکت و عمل مادر تبریزی در حقیقت قدردانی یک ملت از حافظان امنیت بود و نشان داد مردم قدرشناس ایران اسلامی، قدردان زحمات و تلاش‌های خادمان نظم و امنیت هستند.

سردار عبدی با بیان اینکه پلیس ایران اسلامی خادم و نوکر ملت است، گفت: به رسم ادب و احترام، به همراه جمعی از مسئولان انتظامی در منزل این مادر ۹۵ ساله تبریزی حضور یافتیم تا از ایشان تشکر و قدردانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در کمال امنیت و آرامش در آذربایجان شرقی برگزار شد، تصریح کرد: پلیس آذربایجان شرقی در خدمت شهروندان بوده و در راه تأمین نظم و امنیت در سرتاسر استان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نبوده و خود را خادم و نوکر ملت می‌داند.

حاجیه خانم «متقی» مادر ۹۵ ساله تبریزی در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حافظان امنیت، اظهار داشت: همیشه و در همه حال دعاگوی حافظان امنیت هستم و با افتخار دست تک‌تک سربازان و فرماندهان نیروی انتظامی را می‌بوسم.

وی برای سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، شفای جانبازان و سلامتی سربازان و حافظان امنیت با مضامین عربی و ترکی دعا کرد.

در پایان این دیدار به رسم ادب و احترام، سردار «عبدی» و حجت‌الاسلام «حسین محبی» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، از این مادر تبریزی تجلیل کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار