آهنگران گفت:در 28روز جمعه خرداد،به لطف خدا و توجه امام زمان(عج) حماسه‌ دیگری توسط ملت انقلابی ایران را شاهد بودیم که چشم دشمن از دیدن این حماسه کور شد.
کد خبر: ۹۳۵۲۷۱۷
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،حماسه خوان 8 سال دفاع مقدس، با اشاره به حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه خاطر نشان کرد: شاهد حضور و جمعیت زیاد مردم بودیم و بدا به حال کسانی که یا رای ندادند یا تحت تاثیر دشمن قرار گرفتند و جمعیت این افراد در کشور قلیل است.

 

حاج صادق آهنگران افزود: کسی که از روی عناد با نظام اسلامی رای نداده باشد با داعش و بن سلمان و افرادی که حاج قاسم ما را شهید کردند و با تمام شبکه‌های معاند هم پیاله شد است.

وی گفت:در 28روز جمعه خرداد،به لطف خدا و توجه امام زمان(عج) حماسه‌ دیگری توسط ملت انقلابی ایران را شاهد بودیم که چشم دشمن از دیدن این حماسه کور شد.

 

آهنگران افزود:دشمنان در خلاف این جهت بسیار هزینه کرده بودند که هم پول و هم آبروی خود را رفته می‌بینند.

این مداح اهل بیت(ع) در ادامه گفت: اگر فردی تردید دارد، بداند با وجود مشکلات اگر از مشارکت و حضور در صحنه‌ها فاصله بگیرند مشکلی حل نمی شود و دشمن بر ما چیره‌تر می‌شود و مشکلات امنیتی پیش می‌آید که حضرت آقا به این مشکلات اشاره کردند.

وی در پایان تاکید کرد: اگر شرکت در انتخابات ضعیف می‌شد، تحریم‌ها بدتر و دشمن جری‌تر می شد.

آهنگران افزود: با توجه به فتوای رهبر انقلاب و مراجع عظام، باید شرکت در انتخابات را یک عمل اخروی دانست و شخصا حتی معتقدم که در صف انتخابات ایستادن ثواب اخروی دارد.

وی در پایان تاکید کرد: ما باید بدانیم در محضر شهدا هستیم و حاج قاسم حاضر و ناظر است و از ما توقع دارد که برای حفظ نظام و ادامه راه شهدا پای کار باشیم؛ ان شاء الله در آخرت ثمره آن را خواهند دید.

ارسال نظرات