خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

بصیرت، زمان شناسی و دشمن شناسی ملت ایران، برگ زرین انتخابات بود

سرهنگ مهرعلیا، از بصیرت، زمان شناسی و دشمن شناسی ملت ایران بعنوان برگ زرینی در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نام برد.
کد خبر: ۹۳۵۲۷۲۰
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

 

سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با تبریک خلق حماسه سیاسی ماندگار و پرشکوه ملت با بصیرت ایران، این حماسه بزرگ را برگ زرین دیگری از بصیرت، زمان شناسی و دشمن شناسی ملت ایران در دفتر انقلاب دانست.

وی افزود: پیروز قطعی این انتخابات مردم ایران هستند. مردم با ثبت آرای خود در شرایطی که نارضایتی نسبت به مسائل معیشتی و وضعیت بد اقتصادی ناشی از عملکرد دولت می توانست منجر به کاهش مشارکت شود اما مردم با حضور حماسی خود در پای صندوق های رأی یک بار دیگر تصمیم ساز بودن خود در عرصه داخلی و بین المللی را به نمایش گذاشتند و بازندگان اصلی این انتخابات نیز کسانی بودند که متأسفانه بدون درک شرایط ویژه کشور و مشکلات و تهدیدات موجود، مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، هدف اصلی از تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران را مختل کردن زندگی مردم ایران دانست و افزود: هدف اصلی از تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران
مختل کردن زندگی مردم ایران و خسته کردن آنها نسبت به نظام و حاکمیت است و چون اصلی
ترین و محوری ترین عامل قدرت ایران، سرمایه عظیم اجتماعی نظام است، غربی ها بر موضوع
تحریم و شکستن سد حمایت و پشتیبانی مردم از نظام و حاکمیت با کمک تحریم ها امید واهی بسته اند.

سرهنگ مهرعلیا، اعتمادسازی و امیدآفرینی را اولویت اصلی دولت جدید دانست و خاطر نشان کرد: وضعیت بد اقتصادی و عدم ثبات قیمت کالاهای اساسی و در کنار اینها عملیات روانی و جنگ رسانه ای دشمنان قسم خورده این نظام باعث شده تا مردم نسبت به مسائل کشور نا امید و بدبین شوند، از این رو با توجه به شرایط تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس منحوس کرونا اولویت دولت جدید باید اعتمادسازی و امیدآفرینی در جامعه باشد.

وی در پایان گفت: انتخابات در ایران اسلامی، همواره مهم ترین نماد مردم سالاری دینی در کشور و میدان خنثی سازی توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان بوده است. میدان دار اصلی همه این انتخابات مردم با بصیرت ایران اسلامی بوده اند و مردم با مشارکت گسترده و باشکوه خود در انتخابات همواره تأثیر بسزایی در ناامید کردن دشمنان کشور و سست کردن اراده و انگیزه آنها در اجرای نقشه های شوم خود در تضعیف کشور داشته اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها