فرمانده سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان در پیامی هفته قوه قضاییه را به مسئولان و دست‌اندرکاران این حوزه تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۵۲۷۲۶
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ متن پیام به شرح زیر است:
 
پيام تبريك فرمانده سپاه زنجان به مناسبت هفته قوه قضائيه

بسم الله الرحمن الرحیم

"وَ إِنْ حَکَمْتَ فَاحْکُمْ بَیْنَهُمْ بِالْقِسْطِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطینَ"مائده آیه ۴۲“

هفته اول تیر ماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است که بنا به تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور، هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

به راستی یکی از اصول اساسی نظام اسلامی ایران و خیزش انقلابی ملت سلحشور، برپایی عدالت اسلامی در این مرز و بوم بوده و برای تحقق این امر قوه قضائیه با پاسداری و حراست از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمود‌ها و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بیشترین سهم و مهم‌ترین نقش را در پایه‌گذاری نظامی مبتنی بر عدالت محوری داشته است.

بی‌شک بخش اعظمی از امنیت پایدار و برقراری نظم و تامین آسایش و آرامش در جامعه مرهون کوشش و همت مسئولان قضایی و بخش‌های مختلف دستگاه قضا است که به‌صورت جدی به مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی، قانون‌شکنی‌ها و جرائم مختلف بر خواسته و از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

این ایام فرصت مغتنمی است برای یاد کردن از تلاشگران عرصه عدل و داد، تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم قوه قضائیه و به‌ویژه تجلیل از مقام شامخ مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید مظلوم دکتر بهشتی و سایر شهدای این عرصه، تا به‌نوعی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در نهاد قوه قضائیه پاس داشته شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام خمینی (ره)، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به قضات محترم و کارکنان تلاشگر این دستگاه تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان برای همه این عزیزان عزت و سرافرازی و توفیق خدمت به ملت شریف و قدرشناس استان زنجان را مسئلت می‌نمایم.

جهانبخش کرمی

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان
ارسال نظرات