خبرهای داغ:

جلسه هماهنگی با محوریت لزوم فعالیت های بسیج ورزشکاران در سرخه برگزار شد

جلسه هماهنگی با محوریت لزوم فعالیت های بسیج ورزشکاران و اهمیت آن در جامعه در سپاه سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۲۷۳۰
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه هماهنگی در خصوص لزوم فعالیت های بسیج ورزشکاران و اهمیت آن در جامعه ورزش با حضور میرحسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، سعید نوروزی عجم رئیس بسیج ورزشکاران استان سمنان و جمعی دیگر از مسئولان ورزشی در سالن جلسات سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.

سعید نوروزی عجم رئیس بسیج ورزشکاران استان سمنان با اشاره به اینکه ورزش هم پیش برنده و هم پیش رونده است، اظهار کرد: از اهداف اصلی دشمنان آسیب رساندن به ورزش بوده و همین امر باعث ایجاد آسیب های اجتماعی متعدد می شود.

وی با اشاره به راهبرد های بسیج ورزشکاران استان و شهرستان ها گفت: توسعه و تقویت ورزش در سطح استان، انجام کار و پویش های فرهنگی در سطح استان، حضور در خانه های شهدای ورزشکار و احصاء آسیب های هیئت های ورزشی استان و شهرستان از جمله راهکارهای موثر است.

رئیس بسیج ورزشکاران استان سمنان با بیان اینکه بسیج ورزشکاران بازوی فعال اداره کل ورزش جوانان در برنامه های فرهنگی آن هستند، عنوان کرد: تمام تلاش بسیج ورزشکاران رعایت اخلاق توسط ورزشکاران است.

در ادامه سرگرد محمدمهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان سرخه با اشاره به اهمیت و هدف از تشکیل بسیج ورزشکاران اظهار کرد: تعامل بسیج و سپاه با اداره ورزش توسط بسیج ورزشکاران صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه ورزش دارای جایگاه مهم و ویژه ای در بین مردم بواسطه مسئولین و مربیان است، گفت: ماموریت بسیج ورزشکاران ایجاد بستر برای تقویت روح قهرمانی و روح پهلوانی در بدنه ورزش است.

 فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان با تاکید بر اهمیت بسیار زیاد ورزش در رفع آسیب های اجتماعی عنوان کرد: باید با برنامه ریزی مناسب نسبت به ایجاد جامعه سالم با امر ورزش تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها