خبرهای داغ:
در شهرستان فلاورجان انجام شد:

توزیع نان برکت بین نیازمندان فلاورجان

بسته های نان صلواتی در اختیار تمامی حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان فلاورجان قرار خواهد گرفت تا بین نیازمندان توزیع گردد.
کد خبر: ۹۳۵۲۸۱۷
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ، همزمان با فرارسیدن دهه کرامت و با توجه به لزوم حمایت از اقشار آسیب پذیر در راستای طرح رزمایش کمک های مومنانه حوزه مقاومت بسیج اصناف و کارخانجات شهرستان فلاورجان با همت اتحادیه صنف نانوایان ، 35000 هزار قرص نان صلواتی پخت و بین اقشار آسیب پذیر توزیع شد .

فرمانده حوزه مقاومت  اصناف و کارخانجات  ضمن تبریک اعیاد و تشکر از حضور حماسی مردم در صحنه انتخابات افزود: این اقدام خداپسندانه با هماهنگی اتحادیه صنف نانوایان و استفاده از ظرفیت خیرین تا پایان دهه کرامت ادامه خواهد داشت .

کاظم زاده در ادامه افزود: بسته های نان صلواتی در اختیار تمامی حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان فلاورجان قرارخواهد گرفت تا بین نیازمندان توزیع گردد.

وی در پایان با اشاره به بحرانی بودن شهرستان به دلیل شیوع کووید 19 خاطرنشان کرد: الحمدلله از زمان شیوع ویروس کرونا اقدامات مومنانه فراوانی در شهرستان انجام گرفته است ، لذا درآینده برای تقویت روحیه جهادی و ایثار این طرح در مناسبت ها و زمان های مختلف ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار