خبرهای داغ:

اهداء 21 سری جهیزیه به نیازمندان در خوی

رئیس بسیج سازندگی خوی از اهدای 21 سری جهیزیه در این شهرستان به زوجین نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۲۸۳۷
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲

 پاشایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی، اظهار کرد: 21 سری جهیزیه شامل اقلام اساسی زندگی در این شهرستان به زوجین نیازمند در سه ماه نخست سال جاری اهدا شده، که از این تعداد 10 سری توسط سازمان بسیج سازندگی استان، 11 سری نیز توسط گروه های جهادی اهدا شده است.

وی از لایروبی و احیای قنات روستای قوزلجه با اعتباری 1 میلیارد ریال با مشارکت مردم روستا از محل اعتبارات مردمیاری و محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهداء، مرمت و بهسازی 5 واحد مسکن محرومین و نیازمندان توسط گروه‌های جهادی با مشارکت مردمیاری و محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهداء خبر داد.

 این مسئول به توزیع 4 هزار و 200 بسته معیشتی در اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان توسط گروه های جهادی، پایگاه‌ها و حوزه های مقاومت بسیج اشاره کرد و بیان داشت: این بسته های معیشتی توسط سپاه شهدای استان، بسیج سازندگی آذربایجان غربی و شهرستان، قرارگاه حمزه و خیرین تامین شده است.

رئیس بسیج سازندگی خوی از توزیع 13 هزار و 500 عدد ماسک و بسته بهداشتی در سه ماه نخست امسال توسط گروه های جهادی اقشار بسیج خبر داد.

پاشایی، احداث 10 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و پرداخت 230 تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای راه اندازی کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه های سال جاری بسیج سازندگی خوی برشمرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات