خبرهای داغ:

شرایط جوی پایدار در اغلب شهرها/ گردوخاک در شرق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت:‌ از امروز تا شنبه 5 تیر در برخی نقاط نوار شرقی کشور به ویژه زابل وزش باد شدید، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۲۸۹۷
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در 5 روز آینده کماکان آسمانی صاف و جوی پایدار در اغلب نقاط کشور داریم و مداخلات جوی خاصی پیش‌بینی نمی‌شود.

وی افزود: در5 روز آینده با توجه به جریانات گرم و مربوط جنوبی در ارتفاعات جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شمال و شرق هرمزگان افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز با توجه به وقوع جریانات جنوبی در جنوب شرق خوزستان و بوشهر رطوبت افزایش می‌یابد. 

ضیائیان افزود: از امروز تا شنبه 5 تیر در برخی نقاط نوار شرقی کشور به ویژه زابل وزش باد شدید، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد:‌ از امروز تا پنج‌شنبه سوم تیر در برخی ساعات وزش باد در خوزستان و ایلام افزایش می‌یابد و موجب وقوع گردوخاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: از امروز تا پایان هفته شرق دریای عمان مواج  و متلاطم است.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف گاهی اوقات با وزش باد پیش بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه فردا در پایتخت 37 و 25 درجه خواهد بود.

وی اضافه کرد: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای 9 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای 47 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار