خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

لازمه قوی تر شدن ایران اسلامی، حرکت جهادی است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: لازمه قوی تر شدن ایران اسلامی، حرکت جهادی است.
کد خبر: ۹۳۵۲۸۹۸
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حبیب شهسواری در همایش عملیات 1400 اظهار داشت: عده‌ای ادعا دارند که شهداء رفته‌اند در حالی که این دروغ بسیار بزرگی است، بلکه انسان‌های ساده رفتنی هستند، شهداء همیشه زنده و ناظر اعمال ما می باشند.

وی بیان کرد: اگر هزاران سال نیز بگذرد مزار شهدا از بین نخواهد رفت، این قله‌های اقتدار همیشه خواهد درخشید و این مزار ما انسان‌های ساده است، که پس از هزاران سال تغییر یا تخریب خواهد شد.

 شهسواری ادامه داد: واقیعت این است که دشمنان با انواع تهدیدها، تحریم‌ها، کودتاها و با انواع کارها سعی کردند، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کنند، اما ایران اسلامی با ابزارهایی که در دست داشت، در برابر این فتنه‌ها ایستاد.

وی گفت: امروز نام آن کسانی که برنامه های مختلفی برای نابود کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده بودند، نابود و با خاک یکسان شده است.

این مسئول ادامه داد: به برکت خون شهدا و با یاری خداوند متعال در برابر دسیسه‌های دشمنان نظام می ایستیم؛ چرا که این ایستادگی را از هشت سال دفاع مقدس آموخته‌ایم.

شهسواری یادآور شد: آنهایی که می‌خواستند نور اسلام را در دنیا نابود کنند هم اکنون خود آنها با نور اسلام سوخته و نابود شده‌اند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تأکید کرد: برای شکست خاکریزهای دشمن نیازمند یک مشارکت حداکثری بودیم و با رای‌های خود یک موشک و تیر سوزناک بر پیکر دشمنان زدیم.

این مسئول گفت: انتخابات 1400 همانند عبور از اروند بود، که خوشبختانه حضور حداکثری و آگاهانه را شاهد بودیم؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان قدرتمند است و باید توانایی‌های خود را تقویت و به روزرسانی کنیم، تا قوی‌تر شویم.

انتهای پیام

ارسال نظرات