بسیج جامعه زنان سپاه سیدالشهدا در پیامی از حضور و حماسه آفرینی همه ملت ایران، به خصوص بانوان موثر و انسان سازِ انقلابی در عرصه انتخابات قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۳۵۲۹۰۲
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرنگار سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج،متن پیام بدین شرح است:

 

آنگاه که خداوند کسی را شایسته بندگی می‌بیند، او را خدمتگزار مردم می‌آفریند که ماندگارترین و زیباترین شکل حضور انسان در جامعه است.

چه خوش انتخاب کردند آنان که بین "باورمندی به طلیعه روشن ایران اسلامی" و "فشار سنگین و  بی رحمانه بدخواهان و معاندان" حماسه حضور را برگزیده و با انگیزه و مقتدرانه پای صندوق های رای آمدند و سرافکندگی را بدرقه اردوگاه معاندان کردند.

  ضمن شکرگزاری از خداوند متعال و تبریک حضور مقتدرانه ی مردم، تاکید می نماییم؛ اکنون که با همت و آگاهی شما ملت شریف ایران، حماسه حضور رخ داده، شایسته  است که شادکامی این پیروزی را با مطالبه گری جهادگرانه از دولت منتخب ممزوج نماییم؛ حالا که علیرغم تلاش ناامیدان در قرن جدید بارقه های "امید" و "تحول" برای "ایران قوی" روشن شده است، زمان آن رسیده که بر تحقق آرمانهای مبنایی و اولویت های ممتاز مرحله دولت اسلامی فائق آییم.

بسیج جامعه زنان سپاه استان تهران، ضمن تبریک و تهنیت جشن پیروزی، مراتب قدردانی را به  حضور همه ملت ایران، به خصوص بانوان موثر و انسان سازِ انقلابی و در یک کلام "بانوان تراز الگوی سوم زن مسلمان" تقدیم نموده و برای دولت منتخب جهش مقتدرانه و خلق فرصت های طلایی برای پیشبرد اهداف را آرزو می کند./انتهای پیام

 

خبرنگار: خانی

 

 

ارسال نظرات