جشن میلاد امام رضا (ع) در بوشهر برگزار شد/ اعطای نشان خدمت رضوی به مدیران سپاه استان بوشهر

جشن سال روز میلاد امام رضا علیه السلام با حضور خادمین آستان قدس رضوی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۲۹۲۰
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در این مراسم با تبریک سال روز ولادت امام رضا علیه السلام گفت: امام هشتم شیعیان همچون نیاکان بزرگوار خود از همه جهات نمونه بودند و در زندگانی فردی و اجتماعی، شخصیت گرامی پیامبر اکرم (ص) را جلوه‌گر می‌کردند.
جشن میلاد امام رضا (ع) در بوشهر برگزار شد/ اعطای نشان خدمت رضوی به مدیران سپاه استان بوشهر
سردار علی رزمجو افزود: درباره تاریخ زندگانی امام رضا علیه السلام تاکنون پژوهش‌های علمی متعددی انجام شده و کتاب‌های بسیاری نوشته شده است که این‌ها همگی نشان از شخصیت والای آن حضرت دارد.
وی در ادامه به انتخابات ۲۸ خرداد اشاره و تصریح کرد: خدا را شاکریم که در دهه کرامت و در آستانه سال روز میلاد امام رضا علیه السلام انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که به برکت این روز‌ها فردی نیز از سرزمین خراسان برای ریاست جمهوری انتخاب شد.
فرمانده سپاه استان بوشهر ضمن تقدیر از ملت بزرگ ایران به خاطر خلق حماسه سیاسی در انتخابات، خاطرنشان کرد: حضور ملت ایران با جان و مال خود در صحنه‌های مختلف نشان دهنده این مطالب است که در مرحله اول، این ملّت خدا محور بوده و پیرو ائمه اطهار علیهم السلام هستند و در مرحله دوم آن که همیشه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.
جشن میلاد امام رضا (ع) در بوشهر برگزار شد/ اعطای نشان خدمت رضوی به مدیران سپاه استان بوشهر
این یادگار دوران دفاع مقدس افزود: ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات نشان دادند که خون شهدا را پاس می‌دارند و حافظ آرمان‌ها و اهداف امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی- که همانا بقای این انقلاب است- هستند.
جشن میلاد امام رضا (ع) در بوشهر برگزار شد/ اعطای نشان خدمت رضوی به مدیران سپاه استان بوشهر
فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام تأکید کرد: دشمن تمام امکانات خود را بر علیه این انتخابات به کار گرفته بود و تلاش می‌کرد تا با هجمه به قانون اساسی و اصل جمهوری اسلامی ایران و عمق‌بخشی به کمپین فضای مجازی و مبارزاتی در حد وسیع، این انتخابات را کم رنگ کند، اما ملت به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با زدن دست رد بر سینه تمام اقدامات دشمن، در سراسر کشور در این انتخابات شرکت کردند.
سردار رزمجو در پایان از زحمات همه برگزارکنندگان انتخابات ۲۸ خرداد تشکر کرد و گفت: ۵۸.۶ درصد مردم استان بوشهر در این انتخابات مشارکت داشتند که در این میان شهرستان‌های تنگستان با ۷۹ درصد و کنگان با ۴۲.۸ درصد به ترتیب بیش‌ترین و کم‌ترین درصد مشارکت در این انتخابات را در استان بوشهر به خود اختصاص دادند.
حجت الاسلام موسوی از خادمین آستان قدس رضوی نیز در این مراسم به بیان بعضی از ویژگی‌های شخصیتی امام رضا علیه السلام پرداخت.
اعطای نشان خدمت رضوی به مدیران سپاه استان بوشهر
نشان خدمت آستان قدس رضوی در این مراسم توسط خادمین حرم امام رضا علیه السلام به حجت الاسلام حسین دشتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام، سردار رزمجو فرمانده این سپاه و اعضا و مدیر گروه سرود امام رضا علیه السلام- که در این مراسم به اجرای سرود پرداختند- اعطا شد.
همچنین در این مراسم، پرچم متبرک حرم رضوی توسط خادمین حرم امام رضا علیه السلام در بین حاضرین این مراسم گردانده شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار