فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

220 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان بهابادی توزیع شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت: در هفدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه ۲۲۰ بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته چهار میلیون ریال بین خانواده‌های کم‌برخودار، نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در رویان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۵۲۹۳۱
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرهنگ سعید دهقان در حاشیه توزیع این بسته‌ها درگفتگو با خبرنگاران دربهاباد افزود: این بسته‌های کمک معیشتی شامل ۲۰ قلم مواد غذایی از جمله برنج، قند، چای، روغن، سیب زمینی و پیاز، حبوبات، سویا، ماکارونی، رب گوجه، پنیرویک کیسه آرد ۴۰ کیلوئی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد ارزش هربسته معیشتی را ۳۵۰ هزارتومان اعلام کرد و افزود: ارزش هربسته معیشتی ۳۵۰ هزارتومان میباشد که در مجموع ۲۲۰ بسته ۷۷ میلیون تومان هزینه شده که از محل کمک‌های خیرین و قرارگاه سازندگی سپاه الغدیر و بسیج بهاباد تامین و بین نیازمندان توزیع شده است.
دهقان تصریح کرد: این کمک‌های مومنانه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت شبانه با حضور مراسمی با حضور سردار مرادی، جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و مسئولان و خیران شهرستان هرسین اهدا شدند.
وی ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه تاکنون این ناحیه توانست در چندین مرحله کمک‌های مومنانه خود را به دست مردم شریف و آبرومند برساند و آن‌ها را در شرایط سخت اقتصادی و پیدایش ویروس منحوس کرونا که تاثیرات بسزایی در زندگی و شغل اکثریت افراد جامعه ایجاد کند. 
ارسال نظرات