استاد حوزه ودانشگاه:

نشر معارف اسلامی یکی از مهمترین رسالت‌هایی بوده که امام رضا (ع) برعهده داشت

خوش آمدی: نشر معارف اسلامی یکی از مهمترین رسالت‌هایی بوده که امام رضا (ع) برعهده داشتند و به گواه تاریخ در این امر مهم موفق بوده اند.
کد خبر: ۹۳۵۲۹۳۲
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، استاد حوزه ودانشگاه بهاباد با بیان اینکه آن شخصیت بزرگ جهان اسلام به عنوان الگویی موفق در دل امت اسلامی جای دارد و خداوند را شاکریم ایرانیان از ظرفیت ایشان به خوبی بهره بردند افزود: نشر معارف اسلامی یکی از مهمترین رسالت‌هایی بوده که امام رضا (ع) برعهده داشتند و به گواه تاریخ در این امر مهم موفق بوده اند.
حجت الاسلام محمد کاظم خوش خوی درجشن مسجد انقلاب بهاباد با برشمردن ویژگی‌های برجسته امام رضا (ع) بیان کرد: وجود مقدس آن حضرت (ع) برای ما ایرانیان سبب خیر و برکت است.
خوش خوی ادامه داد: مامون عباسی به بهانه واگذاری خلافت، امام رضا (ع) را از مدینه به مرو آورد و مسیر کشتن امام را هموار کرد همانطور که عده‌ای امروز به اسم دفاع از خط امام خمینی (ره) مسیر انقراض خط ایشان و بر اندازی انقلاب اسلامی را در پیش گرفته اند.
او گفت: مردمی که شناخت از سیره امام رضا (ع) دارند هرگز اسیر این توطئه‌ها نمی‌شوند لذا دستگاه‌های استکباری و عوامل استکباری غرب زده داخلی بدانند توطئه‌ها و فتنه‌ها در این مردم تاثیری ندارد.
این روحا نی برجسته با بیان اینکه حضور حرم مطهر امام رضا (ع) پشتوانه معنوی ارزشمندی برای ملت بزرگ ایران است و از سویی وجود بارگاه خواهر بزرگوارشان باعث معنویت سرشاری شده است افزود: بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برای انسان‌های آزادی خواه و افرادی که دل در گرو رشد معنوی دارند بسیار مقدس و ارزشمند است و از همین رو مردم گروه گروه و با عشق و علاقه رهسپار این مکان مقدس می‌شوند.
اجرای مداحی ومولودی خوانی، اجرای سرود وبرگزاری مسابقه واهدای جوایز به اسامی رضا ازدیگربرنامه‌های این مراسم بود
مراسم چشن میلاد با سعادت هشتمین خورشید تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) با حضورمسئولان و اقشارمختلف مردم بارعایت پروتکل‌های بهداشتی وفاصله گذار‌ی اجتاعی در مسجد انقلاب بهاباد با شکوه خاصی برگزارشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار