ساری-فرمانده سپاه کربلا گفت:انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون اساتید و دانشمندان بسیجی متعهدی است که با روحیه انقلابی میدان دار عرصه علم و ایمان بودند .
کد خبر: ۹۳۵۲۹۷۱
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیح از مازندران،سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا به مناسبت روز بسیج اساتید پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون اساتید و دانشمندان بسیجی متعهدی است که با روحیه انقلابی میدان دار عرصه علم و ایمان بودند و توانایی‌های علمی ایران را در تمامی زمینه‌های مختلف درجهت اعتلا و پیشرفت کشور به تصویر کشیدند و باحضور مخلصانه در عرصه خدمت به مردم و رفع مشکلات کشور نقش آفرینی کردند.

بسیج اساتید با نصب العین قراردادن منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت جوان انقلابی که دانشجو باید یک مسلمان مجاهد فی سبیل لله باشد، گام‌های تحول آفرینی برداشتند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت مجاهد بزرگ و مبارز عارف و خستگی ناپذیر، دانشمند انقلابی و استاد بسیجی، شهید دکتر مصطفی چمران روز بسیج اساتید را به همه اساتید بسیجی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان را در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) در تحقق گام دوم انقلاب و ایران قوی با تکیه بر علم و فناوری و همچمنین صیانت از نظام جمهوری اسلامی ایران آرزومندم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی
فرمانده سپاه کربلا مازندران
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها