خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

مسجد پایگاه وحدت، بصیرت، ولایتمداری است/ کارنامه درخشان گلستان در مشارکت حداکثری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از مسجد به عنوان محور همه تحولات اساسی یاد کرد و گفت: مسجد پایگاه وحدت، بصیرت، ولایتمداری است
کد خبر: ۹۳۵۲۹۷۹
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳

مسجد پایگاه وحدت، بصیرت، ولایتمداری است/ کارنامه درخشان گلستان در مشارکت حداکثری

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد در آئین بازگشایی مسجد اباعبدالله الحسین (ع) خیابان ایرانمهر گرگان با تبریک دهه کرامت و قدردانی از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: ملت ما و مردم خوب استان گلستان در انتخابات یک حضور ارزشمند و کارنامه درخشان از خود به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به ایجاد فضای مسموم مجازی برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات تصریح کرد: دشمن با همه امکانات و توطئه‌ها وارد میدان شد، اخلاق را زیر پا گذاشت، انسانیت و ارزش‌ها را سر برید و در شبکه‌های اجتماعی با پمپاژ شبهات سعی در تمسخر اعتقادات ما کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان افزود: مردم هوشمند و بصیر ایران بار دیگر در آزمون حساس و سرنوشت‌ساز کشور روسفید بیرون آمدند و با وجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی در آینده کشور سهیم شدند.

سلیمانی‌فرد با تاکید بر اینکه مسوولان باید قدر مردم را بدانند، گفت: خدمت به مردم یک فرصت است، باید از این فرصت‌ها به شایستگی استفاده کنیم، مردم همواره قدردان خادمان تلاشگر هستند.

وی ولایتمداری را مهمترین شاخصه ملت ایران دانست و ابراز کرد: اگر می‌خواهیم گمراه نشویم و در فتنه‌های مختلف دین و دنیای خودمان را از دست ندهیم باید نگاهمان به ولایت باشد اگر از این مسیر فاصله گرفتیم به گمراهی کشیده خواهیم شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در پایان از مسجد به عنوان محور همه تحولات اساسی یاد کرد و گفت: مسجد پایگاه وحدت، بصیرت، ولایتمداری است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار