حجت الاسلام نیک بین:

کابینه دولت آقای رئیسی یک کابینه فراجناحی خواهد بود/ دولت کار و کرامت به شعارهای خود عمل کند

نماینده مردم شهر‌های بردسکن کاشمر خلیل‌آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: کابینه آقای رئیسی کابینه فراجناحی خواهد بود و برخی از گزینه‌های وزارتخانه‌ها بعضاً وزرای دولت فعلی و دولت خدمت وجود دارند.
کد خبر: ۹۳۵۲۹۹۳
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام جواد نیک بین در حاشیه مراسم جشن انتخاب به مناسبت انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان منتخب مردم در ریاست جمهوری و ولادت با سعادت امام هشتم حضرت رضا (ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت کار و کرامت دولتی است از دل مردم و قطعا جناحی نخواهد بود.
 
نیک بین با بیان اینکه دولت آقای رئیسی اولین دولتی است که با اختلاف ۱۶ میلیونی با آرای مردم به پاستور می‌رود، گفت: آقای رئیسی یک دولتی را تحویل خواهد گرفت که هزاران میلیارد بدهی را دارد و لزوما باید یک کابینه کاملا اجرایی، علمی و کاملا فراجناحی شکل بدهد تا در مسیر خدمت رسانی قرار گیرد.
 
نماینده مردم بردسکن بیان داشت: آقای رئیسی با توجه به تیمی که دارند از جوانان به نحو مطلوبی استفاده میکند و نگاه دولت هشتم به بانوان هم خواهد بود و از حضور بانوان فعال هم استفاده خواهند کرد، همانطور که در غالب سفر‌ها نیز خانم ایشان همراه وی بودند.
 
وی اولین انتظار مردم از آقای رییسی را صداقت، خودباوری، ایران باوری، اسلام باوری، هم جنس مردم بودن و به دور از اشراف گری زندگی کردن را ذکر کرد و گفت: اگر دولت کار و کرامت به شعار‌های خود عمل کند، حتما رئیسی موفق خواهد شد.
 
نیک بین در خصوص سوال خبرنگار مبنی بر نشست خبری آقای رئیسی با خبرنگاران داخلی و خارجی نیز گفت: رئیسی قطعا در مورد همدلی، وحدت، وحدت گفتمانی و استفاده از همه ظرفیت‌های مختلف کشور صحبت خواهد کرد و حتما سوالات خبرنگاران به نظرم در خصوص برنامه اجرایی ایشان و زمان بندی برای قولهایشان و ارائه گزارش فصلی برای مردم خواهد بود.
 
وی افزود: یکی شائبه‌ها برای آقای رئیسی این بود که جزو لیست تحریم است و نمی‌تواند به کشور‌های خارجی برود، ما یک پروتکل نسبت به مسئولین اجرایی کشور‌ها داریم که اجازه میدهد ریاست جمهوری به همه کشور‌ها سفر کند.
 
نیک بین گفت: رئیسی ارتباط با همه کشور‌ها را خواهد داشت، ولی همه تخم مرغ‌ها را در سبد آمریکا و اروپا نمیگذارد، همه دنیا آمریکا و اروپا نیست، کشور‌های همسایه ما و کشور‌های بلوک شرق و غرب جزو کشور‌های دنیاست و باید با این کشور‌ها اول ارتباط داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها