کمیته امداد زنجان برای ایجاد بیش از پنج هزار فرصت شغلی هدفگذاری کرد

زنجان-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: سال گذشته چهار هزارو ۴۵۷ فرصت شغلی برای جامعه هدف در این استان فراهم شد.
کد خبر: ۹۳۵۳۰۱۲
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ هدایت صفری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: میزان اعتبار هزینه شده برای اشتغالزایی مددجویان در استان، نزدیک به ۱۰۵ میلیارد تومان بود.
 
کمیته امداد زنجان برای ایجاد بیش از پنج هزار فرصت شغلی هدفگذاری کرد

وی تهیه مسکن و سرپناه را یکی دیگر از اضلاع توانمندسازی مددجویان تحت حمایت عنوان کرد و گفت: در سال گذشته سه هزار و ۶۵۷ قلم خدمت در حوزه مسکن با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای مددجویان فاقد مسکن و سرپناه در استان ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان به ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور دانش آموزان در مدارس و کلاس‌های درس، با تعامل و همکاری خیران و هم افزایی آن با اعتبارات امدادی اقدام به تهیه و توزیع بیش از هزار و ۴۴۷ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند کردیم که برای تهیه این تعداد لوازم آموزشی غیر حضوری بیش از ۴ میلیاردو ۸۱۳ میلیون تومان هزینه شد تا هیچ دانش آموزی به علت نداشتن وسایل کمک آموزشی غیرحضوری از تحصیل عقب نماند.

صفری افزود: هم اکنون تعداد ۲۶ هزارو ۳۹۰ خانوار مددجویی معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.
ارسال نظرات