خبرهای داغ:
عضو منتخب شورای اسلامی شهر قزوین

تکریم مردم و انتصابات شایسته نیاز شهر پویا است

ولی چگینی گفت: امروز انتصابات در شورای اسلامی شهر قزوین بر اساس شایسته سالاری، تعهد و تخصص است.
کد خبر: ۹۳۵۳۰۵۷
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

عضو شورای اسلامی شهر قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: انتصابات بر اساس شایسته سالاری، تعهد و تخصص با تکریم مردم از شاخصه های شهر پویا است.

ولی چگینی با اشاره به وضعیت شهر قزوین و آسیب دیدگی از ناحیه بازی های سیاسی گفت: شورای اسلامی شهر می تواند سیاسی باشد اما سیاست زده و باند بازی ممنوع بوده و همه سیاست و عملکردهای جناحی و حزبی و سیاسی در هر نقطه ای از کشور باید در خدمت مردم و انقلاب باشد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در سالهای اخیر قزوین با انتصابات بر حسب رابطه آسیب های فراوانی دیده و شهر قزوین با افراد متعهد و متخصص می تواند با پویایی هرچه تمام تر به پیش برود، شبانه روز باید دوندگی کرد، هیچ کس حق ندارد لحظه ای بی تفاوت باشد، آن قدر کار زمین مانده داریم که جز با تفکر جهادی و انقلابی نمی توان بر مشکلات چیره شد.

چگینی افزود: مردم تشنه محبت مسئولین هستند و طبق فرموده امام خمینی  مردم ولی نعمتان ما هستند، شایسته بهترین ها هستند، باید شبانه روز تلاش کرد، رسانه ها همکاری کنتد. اگر مردم رفتار خوب از مدیران جامعه و کارگزاران ببینند همکاری می کنند، اگر کارشان انجام نشود با رضایت خاطر از ادارات بیرون می آیند.

عضو منتخب شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به حق الناس در گرفتن پست و جایگاه ها گفت: ما مدیون مردم و شهدا هستیم، انقلاب و مردم به ما اعتماد کردند، امانتی را به افراد سپردند تا خدمتگزار باشند، اخلاق حسنه را سرلوحه کار خود قرار دهند، توصیه های رهبری را در مواجهه با ارباب رجوع پیاده کنند و شهری که با اخلاق مداری مسئولان اداره شود نیروی عظیم الهی در مشارکت و همکاری مردم تجلی می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها