درمراسم شام میلاد امام هشتم بیان شد؛

دشمن با تمام وجود به جنگ ما آمده بود

همزمان با شام ولادت هشتمین امام شیعیان مراسم جشن میلاد حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و جشن شکرگزاری حضور حداکثری درحسینیه ثارالله شهر خنگ برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۵۳۰۶۶
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم حجت الاسلام ‌آبادیان‌ با تبریک فرخنده میلاد با سعادت حضرت امام‌ رضا علیه السلام‌ و حماسه پرشور و حضور حداکثری مردم فهیم و انقلابی در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ گفت: عنایت حضرت باری تعالی و لطف امام هشتم علیه السلام و رهبری پیامبر گونه امام خامنه ای مدظله العالی و حضور مردم بصیر شامل حال مان‌ شد توانستیم در مقابل دنیا این پیروزی را بدست بیاوریم و در این مرحله هم دشمنان را شکست دهیم ، به خاطر این موهبت اللهی شاکر خدا هستیم.

کارشناس مسایل مذهبی افزود: همه ما افتخار می کنیم که شیعه امام رئوف ومهربانی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام هستیم، ومطمئنیم که  همیشه فرزند گرامی حضرت موسی ابن جعفر علیه السلام در تمام بزنگاه ها دستمان را گرفته ویاری مان می کند در این شکی نداریم.

وی ادامه داد:دشمن با تمام وجود به جنگ ما آمده بود تا ما را در این انتخابات شکست بدهد، از ماه ها قبل تبلیغات گسترده ای در رسانه ها دنیا به راه انداخته بود برعلیه نظام اسلامی، اما مردم ولایتمدار، بصیر و انقلابی ایران اسلامی مثل همیشه مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و اذنابش کوبیدند واین بار هم به لطف حق با شکست سنگین مواجه‌ شدند.

حجت الاسلام ‌آبادیان‌ افزود:حضور با برکت امام ‌هشتم‌ حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام ولی نعمت ما ایرانی ها در این کشور موجب رشد، آگاهی و آبادانی کشور است و خیل مردم ما نسبت به امام هشتم  علیه السلام  بگونه ای است که سر از پا نمی شناسند و از جان ارادتمند حضرتش هستند و همیشه برای زیارتش بیقراری می  کنند.

تلاوت کلام‌نورانی وحی ،سروردجمهوری اسلامی،صلوات خاصه امام هشتم، سخنر انی ،مولود خوانی و پذیرایی با رعایت اصول بهداشتی از دیگر برنامه های جشن میلاد امام هشتم و حماسه حضور حداکثری ملت بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار