کنگره ملی نکوداشت آیت الله شاهرودی،ترویج یک فضیلت و الگوسازی برای جامعه جوان است

شاهرود_امام جمعه شاهرود گفت : برگزاری کنگره ملی بزرگداشت آیت الله شاهرودی، تبلیغ شخص نیست، ترویج یک فضیلت، تبلیغ الگوسازی برای جامعه جوان این ضرورت را ایجاب می کند.
کد خبر: ۹۳۵۳۱۱۵
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در نشست عصر امروز شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود به میزبانی دفتر امام جمعه این شهرستان، با اشاره به حضور حداکثری مردم در روز انتخابات گفت: مردم به رغم همه تنگنا‌ها از جمله بیماری کرونا، شیطنت دشمنان و بمباران‌های تبلیغاتی در جهت شرکت نکردن، حماسه خلق کردند و نشان دادند پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده اند.
وی با بیان اینکه باید مسوولان در برگزاری مناظرات به دلیل برخی بداخلاقی‌ها تجدید نظر کنند، افزود: تبریک رقیبان به رییس جمهور منتخب کار ارزشمند فرهنگی بود که موجب آرامش در کشور شد و باید این امر نهادینه شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود ابراز امیدواری کرد، دولت سیزدهم بتواند امید‌هایی که آفریده شده و اعتماد‌هایی که دوباره برگشته را در حد مطلوب نگه دارد و خدمات ویژه‌ای در حوزه اقتصادی و به خصوص معیشت مردم و بخش فرهنگی ارایه دهد.
امینی نکوداشت مفاخر را یکی از مهمترین کار‌های شورای فرهنگ عمومی خواند، تصریح کرد: آیت الله سید محمود حسینی شاهرودی یکی از مفاخر بزرگ شاهرود به ویژه جهان تشییع بود.
وی ادامه داد: برگزاری این کنگره، تبلیغ شخص نیست، آن عالم برجسته سال‌ها است که از دنیا رفته است و نیازی به برگزاری این گونه همایش‌ها ندارد، ترویج یک فضیلت، تبلیغ الگوسازی برای جامعه جوان این ضرورت را ایجاب می‌کند.
به گفته وی، نکات ارزنده‌ای در حوزه‌های مختلف فرهنگی، دینی و حوزوی، سیاسی و اجتماعی در زندگی این عالم بزرگ می‌تواند کمک خوبی به ترویج فرهنگ عمومی در کشور کند.
کنگره ملی نکوداشت آیت الله شاهرودی،ترویج یک فضیلت و الگوسازی برای جامعه جوان است
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار