خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۲۵ تن شکر فاقد مجوز و خارج از شبکه قانونی توزیع به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۳۱۶۴
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
کشف ۲۵ تن شکر خارج از شبکه توزیع در بهارسرهنگ بزرگعلی نوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران مستقر در ایست و بازرسی شهید زارعی حین کنترل خودر‌های عبوری در محور مواصلاتی، به یک دستگاه تریلر که از استان‌های غربی و مرزی کشور به مقصد جنوب در حال حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۲۵ تن شکر خارج از شبکه توزیع که فاقد هر گونه مجوز قانونی کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به این که کارشناسان ارزش تقریبی این محموله را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: برخورد با سود جویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریع به پلیس ۱۱۰ گزارش و پیشنهادات، انتقادات و تقدیرات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.

*کشف ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز در بهار

وی اظهار داشت: در راستای طرح جمع‌آوری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز، ماموران انتظامی شهرستان بهار با اشراف اطلاعاتی، از تولید غیر مجاز ارز دیجیتال و راه اندازی دستگاه‌های مربوطه در منزل مسکونی در یکی از محلات شهرستان بهار مطلع شده و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

نوری افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی از محل مربوطه  بازرسی و ۶ دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) را که با برق فشار قوی به صورت غیر مجاز راه‌انداری شده بود کشف کردند.

وی با اشاره به این که کارشناسان ارزش دستگاه‌های کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه یک نفر متهم تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات