بازداشت دومین شهردار استان تهران در سال1400/ شهردار صبا شهر دستگیر شد

پس از بازداشت بسیاری از شهرداران کشور در سال99، اکنون مدیر شهری صبا شهر استان تهران نیز بعنوان دومین شهردار بازداشتی در سالجاری، از سوی دادستان شهریار روانه زندان شد.
کد خبر: ۹۳۵۳۱۷۴
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲

بازداشت دومین شهردار استان تهران در سال1400/ شهردار صبا شهر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران: به نظر می رسد سال99 یکی از پُر چالشترین سالها برای بازخواست شهرداران و بازداشت آنها بوده باشد، از دستگیری شهردار پردیس در 20 فروردین99 بگیر، تا  دستگیری شهردار منطقه یک تبریز توسط اطلاعات سپاه، بازداشت شهردار شهر سورک مازندران در مرداد ماه 99 ، بازداشت شهردار منطقه 3 ارومیه ، ، بازداشت همزمان دو شهردار منطقه 2 و8 تهران بزرگ در دی ماه 99، دستگیری شهردار نسیم‌شهردر خرداد ماه1400 و  حتی بازداشت شهردار منطقه 2 شهرستان قدس و  دستگیری دسته جمعی مدیران شهرداری این شهرستان در استان تهران،توسط نهادهای امنیتی و انتظامی، که در سکوت خبری و در بحبوحه درگیری با بیماری همه گیر کرونا صورت گرفت و  هرگز رسانه ای نشد.

 

حالا مبارزه با فساد و رانت خواری مدیران شهری کشور به اینجا ختم نمی شود و امروز دادستان شهریار خبر از بازداشت شهردار صبا شهر و یکی از معاونان وی داد.

 

"حمید عسگری پور"، دادستان عمومی و انقلاب شهریار در گفتگو با (میزان-خبرگزاری وابسته به دادگستری) گفت: پیش از این نیز دو عضو شورای شهر صباشهر و فردی که مسئول قرارداد‌ها بوده است نیز بازداشت شده بودند.

 

 به گفته وی ، در حال حاضر تحقیقات در خصوص ابعاد این پرونده تحت نظر مقام قضایی در حال انجام است.

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات