خبرهای داغ:
مراسم جشن و سرور

برگزاری جشن میلاد امام رضا علیه السلام در روستای اسپارت منطقه براآن شمالی

جشن میلاد امام رضا علیه السلام باحضور خواهران بسیجی و شورای پایگاه مقاومت بسیج حضرت ریحانه النبی سلام الله علیها در حسینیه روستای اسپارت منطقه براآن شمالی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۳۱۹۱
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام ؛در این مراسم که با مولودی خوانی و اجرای گروه سرود همراه بود ، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ریحانه النبی سلام الله علیها روستای اسپارت سخنرانی نمود و در انتهای برنامه، حاضران با شیرینی و شکلات پذیرایی شدند.

خواهر صادقی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ریحانه النبی سلام الله علیها با اشاره به سالروز ولادت امام هشتم شیعیان گفت: زندگی امام رضا علیه السلام پر از درس‌های معرفتی، روان‌شناختی و جامعه‌شناختی است و اهل فن می‌دانند و می‌توانند رازهای معرفتی و دانشی بسیار بالایی را از زندگی و سیره‌ی ایشان استخراج و در زندگی بکار گیرند.

وی با بیان اینکه اکنون حدود ۱۳۰۰ سال از زندگی ایشان می‌گذرد گفت: با وجود گذشت این همه قرن از دوران آن امام، حماسه‌ی سفر تاریخی ایشان به خراسان که بنا به فرمان الهی در تقدیر ایشان بود، همچنان زنده و مایه‌ی آفرینش‌های گوناگون فرهنگی و هنری بوده است.

 

ارسال نظرات