خبرهای داغ:

اهدای ۱۸۰۰ بسته معیشتی و ۱۰ سری جهیزیه به نیازمندان شاهرود

شاهرود_به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود، یک‌هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی و ۱۰ سری جهیزیه به خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از کرونای این شهرستان اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۵۳۲۲۶
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) و به همت بسیج سازندگی شهرستان شاهرود و با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود و تعدادی از مسؤولان، یک‌هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی و ۱۰ سری جهیزیه به خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از کرونای این شهرستان اهدا شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود بعدازظهر امروز در آیین اهدای این بسته‌ها در مهمانسرای ولایت این ناحیه با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع)، با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات، به برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه اشاره کرد.
سرهنگ محمد خوش‌قدم گفت: در این مرحله به همت بسیج سازندگی و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام راحل و حوزه‌های بسیج مساجد و محلات و مؤسسه ام‌ابیها، بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، رب و سویا به ارزش ۲۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان تهیه و توزیع شد.
وی افزود: این بسته‌های معیشتی توسط گروه‌های جهادی در محلات اسلامی و مناطق محروم شهرستان شاهرود توزیع می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با تأکید بر تداوم برگزاری این رزمایش از همه دست‌اندرکاران این اقدامات جهادی تقدیر و تشکر کرد.
خوش‌قدم خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا و دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه تاکنون در شهرستان شاهرود در بیش از ۱۰ مرحله بالغ‌بر ۲۰۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها