نظری گفت: مجلس یازدهم و نمایندگان استان در مجلس این آمادگی را دارند که با یک وحدت و انسجام بتوانند در این شرایط کشور را یاری کنند.
کد خبر: ۹۳۵۳۳۰۲
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵

 به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در نشست مجمع نمایندگان استان با شورای قضایی استان مرکزی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در شرایطی رقم خورد که دشمنان نظام اسلامی همه توان را برای کاهش مشارکت و نا امیدی مردم در انتخابات پای کار آورده بود و ملت ایران با حضور حماسی خود بار دیگر پیام اقتدار و مقاومت خود را به جهانیانیان مخابره کردند.

نظری اظهار کرد: امروز مسئولین وظیفه دارند در راستای حل مشکلات مردم گام های بلندی بردارند و لازمه این کار هم افزایی و اتحاد همه جانبه در درون کشور است و لذا امروز یک فرصت طلایی برای اثبات کارآمدی نظام اسلامی ایجاد شده که باید از آن به خوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: دولت فعلی در روزهای پایانی خود باید با همه توان برای اداره و مدیریت کشور در قبال وظایف خود مسئولیت پذیر باشد و نباید در طی این مدت شاهد ترک فعلی باشیم ومی طلبد دستگاه قضائی با هوشیاری کامل عمل کند تا شاهد ایجاد مشکلات نباشیم.

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: قوه قضاییه در طی این سال ها اقدامات قابل توجهی انجام داده و خوشبختانه شاهد یک حرکت جهشی در راستای پیشبرد اهداف بودیم که باید با قوت ادامه دار باشد.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که شاهد آن هستیم بازدارنده نبودن مجازات ها است و نیاز است در راستای بازدارندگی مجازات ها یک کارگروه علمی تشکیل شود و مجمع نمایندگان استان آمادگی تعامل و همکاری همه جانبه با شورای قضائی استان دارد.

نظری اظهار کرد: متاسفانه برخورد با معتادین و قاچاقچیان مواد مخدر بازدارنده نیست و نیاز به بررسی های بیشتر دارد چراکه مسئله اعتیاد امروز به یکی از معضلات مهم جامعه تبدیل شده و آسیب های فراوانی ایجاد کرده که باید در راستای رفع این معضل گام های بلندی برداشته شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: شرایط فعلی کشور از حساسیت های ویژه ای برخوردار است که می طلبد وحدت وانسجام همه جانبه اتفاق بیفتد تا شاهد پیشرفت کشور در همه عرصه ها باشیم.

 وی خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم و نمایندگان استان در مجلس این آمادگی را دارند که با یک وحدت و انسجام بتوانند در این شرایط کشور را یاری کرده و مطالبات مجموعه قوه قضاییه و ساماندهی قوانینی که کاهش جرم و فساد را به دنبال داشته باشد را رقم بزنند.

انتهای پیام 

ارسال نظرات