رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

لزوم هم افزایی و وحدت همه جانبه در سه قوا برای پیگیری مشکلات مردم

حجت الاسلام موسوی گفت: رفع مسائل و مشکلات مردم نیازمند هم افزایی بین مجلس و قوه قضاییه و اجراست، اجرای برخی قوانین قوه قضاییه نیازمند هماهنگی و همکاری در بین سایر قوا است.
کد خبر: ۹۳۵۳۳۰۶
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ حجت الاسلام عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در نشست شورای قضایی استان با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با حضور در انتخابات، مردم یکبار دیگر ارزشی بودن و ارزش‌گرا بودن را به منصه ظهور رساندند و پاسخ محکمی به توطئه ها و توهین های دشمنان دادند.

وی افزود: مدت ها بود که  انتظار دولت انقلابی در وجود انقلابیون در داخل و خارج کشور بود و اکنون این وحدت در بین سه قوه اتفاق افتاد.

موسوی گفت:در درون استان نیز نیاز است یک هم افزایی بین دستگاه قضا و نمایندگان مجلس و حوزه اجرایی ایجاد شود، وحدت و اتحاد رمز پیروی بر مشکلاتی است که سال ها در کشور رسوب کرده است. مردم باید صبور بوده و انتظار نداشته باشند مشکلات سال های گذشته طی مدت اندکی حل شود، اما باید بدانند مسئولین بیکار نمی نشینند و قطعا در راستای رفع مشکلات گام برخواهند داشت. تمام بسترهای رفع مشکلات فراهم است و باید کمک کرد که افراد اصلح در جایگاه ها حضور داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اضافه کرد: در دولت مردمی، سیاست زدگی و سیاست خواهی جایی ندارد و شایسته گزینی مدنظر است که این تحولات در استان مرکزی نیز اجرا خواهد شد. بهترین افراد با کارنامه و عملکرد خوب با مشاوره و بررسی انتخاب خواهند شد.

موسوی ادامه داد: پسندیده نیست که یک جایگاه برای تصدی توسط یک فرد صدمه ببیند، جایگاه نباید هزینه فردی شود که سوابق و عقبه خوبی ندارد.

وی بیان کرد: رفع مسائل و مشکلات مردم نیازمند هم افزایی بین مجلس و قوه قضاییه و اجراست، اجرای برخی قوانین قوه قضاییه نیازمند هماهنگی و همکاری در بین سایر قوا است.

موسوی شاه کلید رفع مشکلات را تحقق شعارهای اقتصادی مقام معظم رهبری دانست و گفت: سالها است که مقام معظم رهبری شعارهای سال را اقتصادی عنوان می کنند که در این راستا نیز برای اجرای این شعارها نمایندگان باید همکاری لازم را داشته باشند. قوه قضاییه در راستای احیای واحدهای صنعتی نیمه فعال و غیرفعال گام های خوبی برداشته است و این حمایت در ادامه نیز تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات