به مناسبت هفته قوه قضائیه ، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان قدس، با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۵۳۳۰۹
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران: صبح امروز بمناسبت هفته قوه قضاییه ، "ابوالقاسم بازیار"، رییس دادگستری و"کریم ولی پور"، دادستان شهرستان قدس، با حضور در دفتر امام جمعه با حجت‌الاسلام والمسلمین "رضا جوکار"، امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

 

امام جمعه شهرستان قدس،ضمن گرامیداشت یاد شهید بهشتی و یاران انقلاب، از اقدامات ارزنده دستگاه قضایی در مبارزه با فساد تشکر و قدردانی نموده و از مسئولان قضایی شهرستان خواست، نسبت به تقویت امید و اعتماد مردم شهرستان اقدامات جدی تری صورت پذیرد.

 

او همچنین نسبت به گلایه ها و مطالبات مردم نسبت به انتخابات اظهار داشت: از دستگاه محترم قضایی انتظار می رود نسبت به تخلفات انتخاباتی کاندیداها و مسئولین برگزاری انتخابات اقدامات جدی و عاجل صورت دهند و نگذارند به اعتماد مردم صدمه وارد شود.

 

نماینده ولی فقیه در شهرقدس همچنین افزود: هیأت های نظارت بر انتخابات و دستگاه های نظارتی باید به انتخابات شوراهای اسلامی ورود کنند و نگذارند حق هیچ کاندیدایی ضایع شود و با تخلفات صورت گرفته برخورد قاطع نمایند و متخلفین را به مردم معرفی نمایند.

 

در ابتدای این دیدار رییس دادگستری و دادستان شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های امام جمعه شهرستان، گزارشی از فعالیت های مجموعه قضایی شهرستان به  وی ارائه نمودند.

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات