دیدگاه‌های مردمی و کمک بزرگان همواره موجب توسعه و پیشرفت جوامع بوده است

ایرانشهر-جلسه تقدیر و تشکر از معتمدین، سران طوایف و ریش‌سفیدان حوزه سرزمینی قرارگاه عملیاتی شهید معمار در انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۳۳۱۲
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
یه گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، جلسه تقدیر و تشکر از معتمدین، سران طوایف و ریش‌سفیدان حوزه سرزمینی قرارگاه عملیاتی شهید معمار در انتخابات 1400در ایراتشهر برگزار شد.


در این نشست سرتیپ دوم پاسدار محمد ناظری ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت امام رضا(ع)، با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی و انقلاب به مردم و امنیت موجود در جامعه به واسطه این انقلاب اظهار کرد: باید همه با هم و با همکاری و تعامل برای ثبات امنیت این سرزمین و منطقه دست به دست هم دهیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار با بیان اینکه خوشبختانه امنیت خوبی در منطقه به وجود آمده است، گفت: با تعامل و همکاری معتمدین، سران طوایف و ریش سفیدان در حل برخی از مشکلات بین طوایف، این منطقه به نسبت دیگر مناطق از امنیت خوبی برخوردار است.

این مقام ارشد نظامی در شهرستان و منطقه با بیان این مطلب که دیدگاه‌های مردمی و کمک بزرگان همواره موجب رفع مشکلات محلی و گامی در جهت توسعه و پیشرفت جوامع بوده است افزود: حضور و مشارکت سران طوایف و سازمان‌های مردم نهاد در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی می‌تواند در برون رفت از مشکلات راهگشا و موثر باشد؛ و در پایان افزود: این دولت با حضور مردم موفق خواهد شد که ایران قوی را در آینده خواهیم داشت و من از همه شما عزیزان و بزرگواران تشکر می‌کنم.
ارسال نظرات