خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع) گفت: خانواده های شهداء مایه افتخار جامعه و سرمایه های معنوی کشور هستند.
کد خبر: ۹۳۵۳۳۱۵
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام اسماعیل مهدوی با سفر به شهرستان های بوکان و میاندوآب با خانواده های معظم شهید مدافع حرم اسماعیل شجاعی و جابر صمدی  از شهدای گرانقدر لشکر۳ دیدار و بر تدوام راه شهداء تاکید کرد.

وی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت از ارزش هایی است که همیشه از جایگاه والایی برخوردار است و امید دارم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم راه شهیدان عزیزمان را ادامه دهیم.

این مسئول تصریح کرد: دیدار، دلجویی و شاد کردن فرزندان شهدای مدافع حرم مورد تاکید سردار شهید سلیمانی بود.

این مسئول ادامه داد: شما خانواده های شهداء نعمت آزادی و سربلندی را برای ما به ارمغان آوردید، زیرا جگر گوشه های خود را بدون منت و  هیچ گونه چشم داشتی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نمودید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۳ افزود: شهدای والا مقام و عزیز ما که در مسیر صیانت از آرمان های انقلاب و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و حریم آل الله جان خود را در طبق اخلاص نهادند، قهرمانان و الگوی راستین ما هستند.

مهدوی گفت: تکریم شهداء و خانواده های معظم آنان که با صبر و استقاومت از دستاورهای عزیزان خود حفاظت می کنند، وظیفه همه ماست.

در پایان با اهداء لوح سپاس و هدیه از خانواده معظم شهیدان شجاعی و صمدی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات