یادمان شهدای گمنام بوستان ملت رشت در سریع‌ترین زمان ممکن تکمیل شود

فرمانده سپاه قدس گیلان اتمام یادواره‌های شهدا گمنام را یکی از اولویت‌های مسؤولان در گیلان دانست و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته باید یادمان شهدای گمنام بوستان ملت رشت در اسرع وقت باید تکمیل شود.
کد خبر: ۹۳۵۳۳۱۹
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور امروز در حاشیه بازدید از روند تکمیل ساخت یادمان بوستان پارک ملت رشت، با بیان اینکه جمهوری اسلامی اقتدار و استحکام خود را مدیون خون پاک شهیدان است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهیدان به مسیر خود ادامه داده و این شهدا در بزنگاه‌های حساس به استقلال و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کردند.

وی اتمام یادواره‌های شهدا گمنام را یکی از اولویت‌های مسؤولان در گیلان دانست و گفت: در ماه گذشته و با تلاش‌های صورت گرفته توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان یادمان شهدای مسکن مهر رشت به بهره‌برداری رسیده و در تلاشیم  یادمان شهدای گمنام بوستان ملت رشت هم بهره‌برداری برسد.

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش همکاری نهاد‌ها در اتمام یادمان شهدای گمنام در سرتاسر گیلان را بسیار مهم دانست و افزود: در اتمام یادمان شهدای گمنام مسکن مهر رشت  همکاری ویژه شهرداری رشت و بسیج سازندگی بسیار نمایان بوده این یادمان نمادی از همکاری مشترک چند دستگاه در کنار هم بوده است.


عبدالله پور با تأکید بر لزوم اتمام تکمیل یادمان شهدای گمنام بوستان ملت رشت، تصریح کرد: اتمام این بوستان یکی از درخواست‌های مهم مردم رشت و گیلان از متولیان امر بوده لذا با پیگیری‌های صورت گرفته باید یادمان شهدای گمنام بوستان ملت رشت  با همکاری شهرداری و سپاه و سایر ارگان‌ها امیدواریم این یادمان نیز در اسرع وقت به افتتاح  برسد، زیرا ادامه داشتن این وضعیت زیبنده گیلان نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظرات