فرمانده حوزه ۴۱۵ شهید احمدی روشن سپاه ناحیه امام هادی (ع) خبر داد:

توزیع بیش از 800 پرس غذای گرم میان نیازمندان در کرج

فرمانده حوزه ۴۱۵ شهید احمدی روشن سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج از توزیع بیش از۵۰۰ بسته‌ معیشتی و بیش از۸۰۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان کرج در دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۳۳۳۹
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پاسدار جعفر دهسنگی، فرمانده حوزه ۴۱۵ شهید احمدی روشن سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج گفت: برنامه‌های مختلفی توسط پایگاه های تابعه در دهه کرامت انجام شده که توزیع بیش از۵۰۰ بسته‌ معیشتی و بیش از۸۰۰ پرس غذای گرم نمونه ای از آن هاست.

توزیع بیش از 800 پرس غذای گرم میان نیازمندان

وی افزود: همچنین در این ایام به همت پایگاه های تابعه و با همکاری خیرین توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم در مناطق محروم مهرشهر صورت خواهد گرفت. در طول هفته بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی و غذای گرم در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده حوزه ۴۱۵ شهید احمدی روشن سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج بیان کرد: توزیع این بسته‌های معیشتی و غذایی در راستای لبیک گویی به فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه ای و اجرای طرح شهید سلیمانی و به منظور حمایت از اقشار نیازمند در ایام کرونایی انجام می‌شود.

دهسنگی مطرح کرد: امید است با همراهی و مشارکت همه آحاد جامعه به خصوص خیرین و مسئولان ضمن ریشه‌کنی بیماری منحوس کرونا شاهد رشد بیش از پیش امنیت اقتصادی در بین مردم به خصوص نیازمندان باشیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار