در دیدار با مسوولین قوه قضایی استان کردستان عنوان شد:
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مسوولینی همچون شهید بهشتی نماد انقلاب هستند، نماد خواسته‌های امامین انقلاب که باید مسوولین با الگوگیری راه آنان ادامه پیدا کند تا عدالت، امنیت و آرامش در جامعه برقرار شود.
کد خبر: ۹۳۵۳۳۵۵
|
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت هفته قوه قضاییه، همراه با و جمعی از مسئولان سپاه بیت المقدس با رئیس کل دادگستری و جمعی از کارکنان این نهاد دیدار کرد.

در این مراسم سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با هفته قوه قضاییه اظهار داشت: هفته گذشته یکی از انتفاقات مهم در کشور را با حضور مردم و مشارکت عمومیدر روز ۲۸ خرداد شاهد بودیم مردمی که آمده بودند تا مسیر انقلاب را تایید کنندوبا دشمنی به مبارزه بایستند که با همه امکانات آمده بود تا از حضور مردم جلوگیری کند و یاس و نا امیدی را در میان آنان ترویج دهد.


سردار حسینی عنوان داشت: پیروز ۲۸ خرداد مردم و جریان انقلابی بود که، ۲۲ بهمن ۵۷ با رهبری امام (ره) و شهدای که از جان خود گذشته آغاز و تا شکست نهایی دشمن ادامه خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در ادامه عنوان داشت: امیدواریم با انتخاب یک شخص اصلح، انقلابی و جهادی که در مسیر اهداف شهدا بخصصوص شهید بهشتی حرکت میکند ودر طلیعه جدید و شرایط جدید که با رقه‌ای از امید وپیشرفت رقم خورده بخشی از مشکلات کشور کمتر شود و شرایطی ایجاد شود تا مسوولین از زیر بار شرمندگی ملت و مردمی که مشکلات زیادی را تحمل کردنند و، اما در صحنه نشان دادند که مرد میدان هستند بیرون بیایند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود:به شخصه و بر حسب وظیفه از ریاست محترم قوه قضایی و دادستان محترم و روسای محترم دستگاه قضایی در استان و همه همکارانشان در این ایام خجسته و مبارک تقدیر و تشکر می‌کنیم و قطعا در کنار این عزیزان همه دستگاه‌ها برای امنیت، پیشرفت و توسعه و برای آرامش مردم تلاش خواهند کرد.

وی عنوان داشت: هدف وتلاش و کوشش ما آسایش امنیت و رفاه مردم است چرا که مردم روز ۲۸ خرداد با حضور خود در صف‌های دشمن شکن امتحان خود را پس دادند و حال نوبت به مسوولین است که نوکری خود به مردم را نشان دهند.

سردار حسینی گفت:مسوولینی همچون شهید بهشتی نماد انقلاب هستند، نماد خواسته‌های امامین انقلاب که باید مسوولین با الگوگیری راه آنان ادامه پیدا کند تا عدالت، امنیت و آرامش در جامعه برقرار شود.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در پایان افزود: دستگاه قضایی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شودو سپاه در کنار سایر نیرو‌های انتظامی و قضائی در جهت تامین امنیت مردم شهرستان تلاش خواهد کرد.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات