احتمال وقوع موج جدید کرونا در گیلان/ ۴۹بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شدند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ابراز نگرانی از روند صعودی تعداد افراد مبتلا شده به کرونا در گیلان گفت: در روز گذشته ۴۹بیمار مبتلا به ویروس کرونا شدند.
کد خبر: ۹۳۵۳۳۶۰
|
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آبتین حیدر زاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند شیوع کرونا در گیلان همچنان شکننده است، اظهار کرد: استان گیلان همواره یکی از استان‌های درگیر با بیماری کرونا بوده و از اسفند سال ۹۸ تاکنون موج‌های سنگین این ویروس در گیلان خودنمایی کرده است.

وی با ابراز نگرانی از روند صعودی تعداد افراد مبتلا شده به کرونا در گیلان گفت: وضعیت کرونا در گیلان بسیار نگران‌کننده است، زیرا با کوچک‌ترین آرامش نسبی مردم دچار عادی انگاری شده و همین امر منجر به افزایش بیماران کرونایی در گیلان می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش تعداد بیماران مبتلا شده به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته افزود: بر اساس آمار در روز گذشته ۴۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا شدند که این امر حاکی تاخت‌وتاز کرونا در گیلان است.

حیدر زاده احتمال وقوع موج جدید کرونا در گیلان را دور از ذهن ندانست و بیان کرد: هم‌اکنون ۲۰۳ بیمار در بیمارستان بستری هستند که از این تعداد حال ۳۷ از آنان بدحال بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی با درخواست از مردم در خصوص رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در گیلان تصریح کرد: کادر درمان در گیلان بسیار سختی هستند، ولی با این حال به‌طور شبانه‌روزی به مردم و بیماران کرونایی خدمات‌رسانی می‌کنند، ولی تنها انتظار آنان از مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار