خبرهای داغ:
فرمانده سپاه دامغان گفت: مردم، قانون و ولايت فقيه محور هاي اصلي نظام جمهوري اسلامي هستند.
کد خبر: ۹۳۵۳۴۴۳
|
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه دامغان به مناسبت روز اصناف با حضور در اتاق اصناف شهرستان دامغان ضمن عرض تبریک گفت : سه محور در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که شامل ولایت فقیه، قانون اساسی و مردم است و هرکدام آسیب ببیند نظام آسیب می بیند. حضور پرشور مردم در انتخابات ضلع سوم این محورها را کامل کرد.

 ایشان با تشکر از حضور و کمک اصناف در برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات افزود: امیدواریم دولت منتخب با کار مضاعف و جهادی با اولویت فسادستیزی رو به جلو حرکت کرده و اگر این امر محقق شود واقعا در همه زمینه ها رشد خواهیم کرد.

وي افزود: کشور ما نیازمند تغییر در روش مدیریت کشور بود که مردم با انتخاب خود این کار را انجام دادند.روحیه انقلابی و جهادی مورد نیاز مدیریت کشور است و با این روحیه می توان عقب افتادگی کشور را جبران کرد.

ایشان ضمن بیان مشکلات ناشی از بیماری کرونا گفت: شیوع بیماری کرونا به واحدهای صنفی آسیب رسانده است. با این حال صنوف مختلف تمام تلاش خود را کردند تا ضمن ارائه خدمات، زندگی خود را نیز مدیریت کرده و کمترین آسیب وارد شود.

در ادامه این برنامه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج دانغان به همراه رییس اتاق اصناف و تعدادی از رؤسای صنوف مختلف با حضور در محل کسب تعدادی از کسبه بازار با اهداء هدیه از زحمات آنها قدردانی کردند.

این برنامه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی وفاصله گذاری اجتماعی اجرا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها