دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه قدس گیلان از آمادگی گیلان در خصوص اعزام زائر به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و گفت: در صورت ابلاغ، آمادگی در جهت اعزام زائر به مناطق عملیاتی غرب کشور در گیلان وجود دارد.
کد خبر: ۹۳۵۳۵۳۹
|
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، محمدعلی ستیزه امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دوران شیوع ویروس کرونا اعزام زائر به مناطق عملیاتی متوقف بوده است، اظهار کرد: برای حفظ سلامت جامعه تصمیم بر این شد تا اردو‌های راهیان نور متوقف شود و ما نیز سریعاً راهبرد خود را تغییر داده و از بستر فضای مجازی بهره لازم را بردیم.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی در راستای شناخت بیشتر یادمان‌های شهدا گفت: در دوران کرونایی تصمیم گرفتیم از بستر مجازی برای راهیان نور استفاده کنیم و به‌نوعی راهیان نو را به خانه‌های مردم ببریم، زیرا باید جوانان و دانش آموزان را با فرهنگ شهدا آشنا کرد.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه قدس گیلان با اشاره مصوبه ستاد مرکزی راهیان نور کشور در خصوص اعلام زائر به مناطق عملیاتی غرب کشور بیان کرد: در جلسه‌ای که در کمیته ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شد که راهیان نور امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

ستیزه از آمادگی گیلان در خصوص اعزام زائر به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و افزود: در صورت ابلاغ دستورالعمل‌های لازم، آمادگی در جهت اعزام زائر به مناطق عملیاتی غرب کشور وجود دارد.

وی با اشاره به زمان اعزام احوالی زائر به مناطق عملیاتی غرب کشور بیان کرد: زمان احتمالی اعزام زائر به مناطق عملیاتی غرب کشور تیر و مردادماه است، ولی تاکنون دستورالعملی در این خصوص ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات