کد خبر: ۹۳۵۳۶۴۸
|
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، تفاهم نامه ای با حضور رئیس سازمان اوقاف و استاندار در دفتر استانداری برای آغاز احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی امضاء شد.

تفاهم نامه ای با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و استاندار برای احداث ۱ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن با امضاء مدیر کل اوقاف استان و مدیر کل راه و  شهرسازی امضا و منعقد شد.

حجت الاسلام جوانبخت مدیرکل اوقاف استان، بیان کرد: اجرای این تفاهم نامه علاوه بر عمران، احیاء و توسعه موقوفات به تحقق سیاست‌های تامین مسکن اقشار کم درآمد جامعه کمک می کند.

سید محسن حمزه لو مدیر کل راه و شهرسازی استان، گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم رونق تولید مسکن به عنوان پیشران اقتصاد، این تفاهم نامه باهدف احداث ۱ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی با عنوان مسکن ماندگار منعقد شد.

وی ادامه داد: یکی از نکات مورد توجه رهبر انقلاب اسلامی برای رونق اقتصاد کشور، بهبود وضعیت ساخت مسکن است، که در همین راستا، زمینه استفاده از ظرفیت های سازمان اوقاف و امور خیریه به شکل تفاهم نامه اقدام مشترک برای نهضت خانه سازی فراهم شد، مدت اجرای تفاهم نامه سه سال است که با توافق طرفین قابل تمدید است.

انتهای پیام

ارسال نظرات