تخلفات انتخاباتی پس از شهرقدس، در "شهریار" هم مشهود شد/ فرماندار از داوطلبان معترض خواست صبور باشند

فرماندار شهریار می گوید؛ تا حصول اطمینان و برسی نهایی، نتایج کنونی انتخابات محلی حتمی نخواهد بود و این موضوع با دقت برسی خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۵۳۷۰۴
|
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران: پس از تخلف گسترده انتخاباتی در شهرقدس ،صحت انتخابات شوراها در شهریار نیز زیر سوال رفت و با اعتراض دیگر کاندیداها و طرفداران آنها مواجه شد.

 

روز گذشته بود، که امام جمعه شهرستان قدس در تریبون نماز جمعه نسبت به آنچه که تخلفات انتخاباتی نامید هشدار داد و گفت، چنین عملی  به  مردم سالاری نظام ضربه زد واعتماد آسیب دیده مردم باید جبران شود. او از دستگاه قضاء و مسئولان انتخاباتی  خواستار پیگیری این مسئله شد.

 

با پایان انتخابات و اعلام اسامی نامزدهای راه یافته به پارلمان شهری، کلیپ هایی از تخلف، سوء استفاده و دادو ستد آراء در شهرستان قدس توسط کاربران در شبکه های اجتماعی منتشر شد، که نشان‌ از نقض قانون انتخاباتی، تخلف و خرید و فروش رای در این شهرستان را داشت.

 

حالا با این احوالات به نظر می رسد، تخلفات انتخاباتی پس از "شهر قدس"، در "شهریار" هم مشهود شد و فرماندار شهرستان هم به نوعی با تبرئه کردن خود از این جریان و استناد به ماده های 57 الی59 قانون تشکیلات، "هیات های نظارتی" را مسئول رسیدگی به این پرونده عنوان کرد و گفت، فرماندار فقط وظیفه اعلام نتایج انتخاباتی را بر عهده دارد.

 

نوراله طاهری در عین حال به کاندیداها و طرفداران آنها نوید داد، به قطع تا زمان تایید صحت و سلامت برگزاری انتخابات شوراها توسط هیات نظارت، نتایج اعلام شده حتمی نخواهد بود و به این‌ موضوع رسیدگی خواهد شد.

 

او همچنان از تمامی داوطلبان و طرفداران آن‌ها  تقاضا کرد، شکیبایی و اعتماد به‌ قانون را پیشه کنند.

گفتنی است: با وجود اعتراض برخی از  داوطلبان شهری شهرقدس و در راس آنها امام‌ جمعه، فرمانداری شهرستان قدس تا به این لحظه  واکنشی به این موضوع نشان نداده است.

انتهای پیام//

ارسال نظرات