دیدار وسرکشی ازخانواده شهداوجانبازشهرزرنه به همت سپاه ایوان

باحضورسرهنگ احمدآقایی فرمانده سپاه ناحیه ایوان ورییس بنیاد شهیدوامور ایثارگران شهرستان بهمراه جمعی ازاعضای بسیج دانش آموزی ازخانواده شهید خلیل غلامی وجانبازان حاج میرزاعباسی وصفدر محمدیان دیداروسرکشی بعمل آمد.
کد خبر: ۹۳۵۳۸۴۱
|
۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازایلام،باحضورسرهنگ احمدآقایی فرمانده سپاه ناحیه ایوان  ستار رستمی،رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان  حاج آقا بامشاد،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه  ایوان  بهمراه جمعی از اعضای بسیج دانش آموزی از خانواده ی معزز شهید خلیل غلامی و جانبازان گرانقدرحاج میرزا عباسی وصفدر  محمدیان دیداروسرکشی بعمل آمد.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان در این دیدارها اظهار داشت: خانواده‌های جانبازان و ایثارگران میراثی گران‌بها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌ها جانبازان به‌عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت، ایثار، شجاعت و دلاوری در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت‌ شده و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است.

سرهنگ آقایی تأکید کرد: امروز امنیت، آرامش و آسایشی که در جامعه وجود دارد، مدیون رشادت‌ها، فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافرازی است که با اهدایء جان و هستی خود از کیان این سرزمین دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه پاداش معنوی این غیورمردان نزد خدا محفوظ است، بیان کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شاهد و جانبازان، کمترین کاری است که هر ایرانی و انسان کاملی می‌تواند برابر حماسه‌های عظیم و به یادماندنی و الهی که شهدا و جانبازان و آزادگان خلق کردند، انجام دهند و به آنها احترام بگذارند.

وی اظهار کرد: حفظ و ترویج فرهنگ و روحیه ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس، می‌تواند علاوه بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنها، تأثیر به‌سزایی در تربیت نسل‌های بعدی کشور داشته باشد، چراکه با حفظ این روحیه می‌توان به قله‌های رفیع سعادت و خوشبختی در عرصه‌های مختلف رسید.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان خاطرنشان کرد: دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان، یکی از راه‌های زنده نگه‌داشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و ارج نهادن به شاهکارهای عظیم و ماندگار والدین و خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

ارسال نظرات