خبرهای داغ:

جشن توانمندی ایتام در سیستان و بلوچستان ارمغان کمیته امداد استان سمنان

با ارائه منظومه توانمندی ایتام کمیته امداد استان سمنان به سیستان و بلوچستان با تهیه بیش از ۹ کامیونت لوازم ضروری زندگی، جشن توانمندی ایتام در فاز نخست با حضور مسئولین رقم خورد.
کد خبر: ۹۳۵۴۰۰۵
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
جشن توانمندی ایتام در سیستان و بلوچستان ارمغان کمیته امداد استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج، جشن توانمندی ایتام با اهدای بیش از ۹ کامیونت و ۴۲۲ کالا لوازم ضروری زندگی در سه منطقه محروم فنوج، بزمان و شهر علی اکبر سیستان و بلوچستان به صورت ویدئو کنفرانس با دفتر مرکزی و با حضور رئیس کمیته امداد و معاونین مرکز، استاندار سیستان و بلوچستان، استاندار سمنان و مدیر کل کمیته امداد استان سمنان برگزار شد.
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان به سفر تیم استان سمنان تحت عنوان سفیران نیکی (طرح سحاب رحمت) در اواخر سال گذشته به مناطق محروم فنوج، بزمان و شهر علی‌اکبر سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: این تیم با ارائه طرح منظومه توانمندی ایتام در مناطق ذکرشده، با همکاری اداره سیستان و بلوچستان موفق به احصا و رفع نیاز‌های ضروری زندگی ایتام در فاز نخست شدند و جشن توانمندی ایتام این مناطق در هفتم تیر ماه سال جاری رقم خورد.
محسن مسعودیان راد، منظومه توانمندی ایتام که برای نخستین بار در استان سمنان کلید خورد را باهدف تأمین آتیه ایتام، رفع نیاز‌های ضروری زندگی، تقویت بعد فرهنگی، مدیریت نظام‌یافته نقدینگی و بکار انداختن منابع حمایتی در مسیر تولید و اشتغال دانست و خاطرنشان کرد: این طرح در بازه زمانی سه تا پنج ساله و در سه فاز و هفت گام تعریف‌شده است.
وی خاطرنشان کرد: در همین راستا کمیته امداد استان سمنان به عنوان استان معین سیستان و بلوچستان به مقابله با رفع فقر در این استان می‌پردازد.
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان تاکنون لوازم ضروری زندگی در قالب بیش از ۹ کامیونت شامل یخچال، اجاق‌گاز، کولر، پنکه، فرش، موکت، تلویزیون، آبگرمکن و به ازای هر یتیم مقداری اسباب‌بازی شامل بازی‌های فکری و سرگرمی تهیه و در اختیار ایتام قرار گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار