دیدار رئیس و پرسنل اداره ثبت احوال با امام جمعه شهرستان هیرمند

هیرمند-رئیس اداره ثبت احوال شهرستان هیرمند همزمان با روز ثبت احوال به همراه جمعی از کارکنان این اداره با حجت الاسلام و المسلمین راشکی امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۵۴۱۵۵
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، رئیس اداره ثبت احوال شهرستان هیرمند همزمان با روز ثبت احوال به همراه جمعی از کارکنان این اداره با حجت الاسلام و المسلمین راشکی امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

 در این دیدار ابتدا سرحدی رئیس اداره ثبت احوال شهرستان هیرمند با ارائه گزارشی نحوه خدمت به شهروندان در این اداره را تشریح نکردو
 
وی اسناد رسمی و مدارک هویتی را لازمه بهره‌مندی شهروندان از خدمات دولتی برشمرد و گفت: سوءاستفاده از مدارک هویتی و جعل اسناد سجلی عقوبت‌های شدیدی در پی دارد، لذا شایسته است شهروندان نهایت دقت خود را در نگهداری اسناد سجلی خود اعمال نمایند.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین راشکی امام جمعه  شهرستان هیرمند با تبریک روز ثبت احوال، و برشمردن اهمیت کار در این مجموعه، افزود: حساسیت‌های پیرامون کار شما بسیار مهم و قابل توجه است، ثبت وقایع حیاتی می‌تواند به مسئولان مملکت در راه تهیه و تدوین برنامه‌های توسعه‌ای کمک نماید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار