امام جمعه هیرمند:

گسترش عدل و داد و مبارزه قاطعانه با قانون شکنان از وظایف مهم قوه قضائیه است

هیرمند-حضور قضات شجاع و مومن در سراسر کشور در راستای مبارزه با ظلم و ستم و واخواهی حقوق مظلومان و این که هیچ گاه، مطیع هوای نفس خود نبودند این یک سند افتخار برای این نهاد انقلابی است.
کد خبر: ۹۳۵۴۱۵۶
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، رئیس حوزه قضائی و دادستان شهرستان مرزی هیرمند با حجت الاسلام والمسلمین راشکی امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

دکتر اکبریان در این دیدار گزارشی از برنامه‌های جاری و طرح‌های در دست اقدام حوزه قضائی شهرستان هیرمند را ارائه کرد و گفت: متاسفانه نگرش‌های دوگانه و تبعیض آمیز در سطح استان موجب نگرانی مردم و کاهش ضریب امنیتی، می‌گردد.

وی در ادامه افزود: طرح مفید و عام المنفعه موسوم به رزاق که جهت ارتقاء سطح درآمد خانواده‌های مرزنشینان در استان سیستان و بلوچستان در حال اجراست، به علل واهی در شهرهای شمالی سیستان و بلوچستان، لغو و تعطیل شد، ولی در همین طرح با حجم بیشتر از قبل در جنوب استان در حال اجراست.

 در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین راشکی، امام جمعه  شهرستان هیرمند ضمن خیرمقدم به مهمانان و تبریک هفته قوه قضائیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر حادثه خونین ۷ تیر ۱۳۶۰ و به شهادت رسیدن شهید بهشتی و یارانش و همچنین با یاد و نام دادستان شجاع شهید موسی نوری، به اهمیت کار قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: گسترش عدل و داد و مبارزه قاطعانه با قانون شکنان از وظایف مهم قوه قضائیه است،

وی افزود: هزارها قاضی شجاع و مومن در سراسر کشور به مبارزه با ظلم و ستم و واخواهی حقوق مظلومان مشغول هستند و هیچ گاه، مطیع هوای نفس خود نگردیده‌اند، که این یک سند افتخار برای این نهاد انقلابی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار