آیین رونمایی از کتاب فرهنگ نامه شهدای شهرستان میامی

به مناسبت هفتم تیر ماه سالروز شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و هفتاد و تن از یاران باوفایش از کتاب فرهنگ نامه شهدای شهرستان میامی رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۲۳۲
|
۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مراسم گرامیداشت هفتم تیرماه سالروز شهادت دکتر بهشتی و یارانش، به ویژه شهید شاخص استان سمنان شهید سید کاظم موسوی،
با حضور سردار جلالی مشاور عالی رئیس کنگره سه هزار شهید استان ، پاسدران سبز پوش و دستگاه های اجرایی در سالن اجتماعات معلم میامی از کتاب فرهنگ نامه شهدای شهرستان رونمایی شد.

در این برنامه سردار جلالی با اشاره دستاوردهای جنگ دفاع مقدس گفت: آشنایی قشر جوان و نوجوان با آرمان ها و ارزش های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت همگانی دارد.

وی افزود: دشمنان اسلام گمان می کردند که با نابودی حاج قاسم سلیمانی می توانند یأس و ناامیدی در دل مردم ایجاد کنند، اما با شهادت ایشان دگرگونی عظیمی در تاریخ این کشور به‌وجود آمد، شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار کثیری برای جامعه اسلامی می باشد.

سردار جلالی با اشاره به تزریق اولین واکسن کووید به مقام معظم رهبری تصریح کرد: تزريق دوز واکسن ایرانی کرونا با نام برکت به مقام معظم رهبری بازتاب گسترده را درمیان شبکه‌های اجتماعی کشورهای مختلف ایجاد کرد.

همچنین در ادامه مراسم سرهنگ عبدالرحیم فریدون رئیس کنگره سه هزار شهید استان سمنان در گفتگو با بسیج در خصوص چگونگی تالیف کتاب گفت: شهرستان میامی ۱۳۱ شهید جاوید را در دوران جنگ تحمیلی تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرد بنابراین با تألیف این کتاب آگاهی و شناخت مردم شهرستان را نسبت به شهدا و اهداف آنان افزون تر می کند.

در پایان این برنامه از فعالان فرهنگی تجلیل و تقدیری به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار