خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

دیدار و تکریم شهدا، مختص فرد و دستگاه خاصی نیست

تبریز- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: دیدار و تکریم شهدا، مختص فرد و دستگاه خاصی نبوده و لازم است با هم افزایی سایر دستگاه‌ها این مهم در تمام ایام سال و به خصوص در مناسبت‌ها اجرا شود.
کد خبر: ۹۳۵۴۲۴۶
|
۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عباس پورحسن در جلسه هماهنگی طرح سپاس در سطح استان و شهرستان تبریز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 7 تیر و سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران شهیدش، اظهار داشت: در مقابل از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران رسالت سنگینی بر عهده تمام خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به لزوم قدر شناسی از فداکاری و ایثار خانواده‌های شاهد و ایثارگر، گفت: دیدار و تکریم شهدا، مختص فرد و دستگاه خاصی نبوده و لازم است با هم افزایی سایر دستگاه‌ها این مهم در تمام ایام سال و به خصوص در مناسبت‌ها اجرا شود.

پورحسن با قدردانی از تمامی دست اندرکاران طرح سپاس در سطح استان و کسب رتبه برتر در چند سال گذشته در امر دیدار از خانواده‌های شاهد و ایثارگر، این موفقیت را مرهون تلاش همه همکاران بیان کرد.

وی ادامه داد: تک تک کارکنان این نهاد مقدس در موفقیت و ارتقا سازمان نقش ایفا می‌کنند و در این بین جمعی از همکاران به صورت مستقیم و رودرو مشکلات را لمس و وظیفه انتقال و رفع موانع و موارد را برعهده دارند.

مدیرکل بنیاد استان در ادامه از همراهی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و مدیران دستگاه‌های اجرایی قدردانی کرد و بر تداوم اجرای این طرح تاکید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار