خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

ملت ایران با حضور آگاهانه خود تمام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کردند

ملایر-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: ملت ایران با حضور آگاهانه خود تمام نقشه‌های دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایادی آنان را در داخل نقش برآب کردند.
کد خبر: ۹۳۵۴۳۳۲
|
۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲

ملت ایران با حضور آگاهانه خود تمام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کردندحجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به حماسه آفرینی مردم در انتخابات اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با بصیرت کامل حماسه‌ای بزرگ خلق کردند.

وی افزود: ملت ایران با حضور آگاهانه خود تمام نقشه‌های دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایادی آنان را در داخل نقش برآب کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: ملت به رهبر و مقتدای خود لبیک گفتند و دست رد بر سینه دشمنان زدند و رییس دولت انقلابی را انتخاب کردند.

وی بیان داشت: اهمیت این حضور زمانی درک شد که دشمنان برای نیامدن مردم به پای صندوق‌های رأی از تمام نقشه‌ها و حربه‌ها در داخل و خارج استفاده کردند اما ملت باوفای انقلابی علاقه خود را به نظام ولایی نشان دادند و به معنای واقعی دشمنان را مأیوس کردند.

شیرزادی با بیان اینکه حماسه انتخابات باعث شادی قلب نائب امام زمان (عج) یعنی ولایت فقیه شد، افزود: امید است خداوند به رییس جمهور منتخب ملت توفیق خدمت هرچه خالصانه‌تر را به این مردم بدهد تا امید بیشتر به جامعه برگردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات