خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

صالحین را برای نجات انسان ها از دست فساد مجهز کنید

باید صالحین را مجهز کنید و بیش از هر چیز اندیشه را توسعه دهید و برای طرح و برنامه نجات انسان ها در برابر این همه ننگ و فساد باید کاری صورت بگیرد، شرایط بسیار مساعد است این فرصت ها را از دست ندهید.
کد خبر: ۹۳۵۴۳۴۰
|
۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در نشست بصیرتی با مدیران تعلیم و تربیت حوزه‌های مقاومت بسیج، با اشاره به اینکه استعمارگران وحشی و پست آنقدر خود و ایادیشان را بزک می‌کنند که گویی تمدنی بزرگ هستند که راه نجات بشر است، ابراز داشت: فساد عالم را فراگرفته و بر عالم سلطه دارد، در مقابل فساد صلاح است و این شما هستید که باید صالحین را مجهز کنید و بیش از هر چیز اندیشه را توسعه دهید و برای طرح و برنامه نجات انسان‌ها در برابر این همه ننگ و فساد باید کاری صورت بگیرد، شرایط بسیار مساعد است این فرصت‌ها را از دست ندهید.
وی ضمن تبریک پیروزی مردم ایران در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: بعضی از افراد می‌خواهند حماسه حضور مردم در انتخابات را کمرنگ وکم اهمیت نشان دهند، اما خود آن‌ها می‌دانند چه اتفاقی بزرگی رخ داده است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: در وضعیت کنونی زمینه‌های زیادی هموار شده و خواهد شد، این به معنی کار بیشتر است.

وی افزود: تحقق هر چیزی به دو موضوع نیاز دارد، یکی اقتضاء و دیگری نبود مانع است، مردم ما در این ۴۰ سال با این همه سرمایه گذاری و فداکاری نشان دادند که اقتضاء قوی است، اما موانع زیادی هم وجود داشته است، در این حرکت انقلابی اخیر مردم، موانع برداشته شد.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی در ادامه، خاطر نشان کرد: شما به زودی با دولتی آرمان خواه و بر اساس ایمان و عدالت روبرو خواهید بود، قوه قضائیه هم که در این دو سال در مقابله با فساد خیلی زیبا عمل کرد و خشت بنایی گذاشت که بسیار کارساز خواهد بود، مجلس شورای اسلامی هم که محل تصمیم گیری‌های کشور می‌باشد الحمدلله مجلسی شایسته است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود زمینه برای کار کردن بسیار فراهم شده است و این کار نیز باید از نوع تشکیلاتی باشد، چون از روی فرض و تصور نمی‌شود حرف زد.

امام جمعه بیرجند گفت: دشمن نیز به صورت تشکیلاتی عمل می‌کند، آن‌ها بعد از جنگ‌های جهانی که خودشان راه انداختند، ده‌ها میلیون جمعیت را کشتند و ویرانی و گرسنگی ایجاد کردند و توان جامعه بشری را گرفتند و در خلوت بعد از جنگ یک حیات خلوت تشکیل دادند.

وی ادامه داد: آن‌ها در حیات خلوتی که برای خود ایجاد کرده بودند طرح و برنامه ریختند و به اصطلاح جامعه جهانی، سازمان ملل و شورای امنیت درست کردند، خود این دزدان بین المللی برای جهان حقوق بشر ساختند، همان کسانی که امنیت همه را از بین می‌برند برای ما شورای امنیت ساختند و همان سازمان مللی که همه ملل را بیچاره می‌کند متصدی امور شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی بیان کرد: استعمارگران بعد از سلطه بر جهان به منابع اقتصادی جهان دست انداختند و بیش از همه منابع کشور‌های اسلامی را غارت کردند، یکی از طرح‌های اصلی آن‌ها برای جمعیت کم بود و فرزندت کمتر، زندگی بهتر و باغ سبز رفاه را وعده دادند و خواستند با این کار توان جمعیت را بگیرند بعد جامعه را از پای دربیاورند.

وی ادامه داد: آن‌ها می‌گویند که هم جمعیت باید کم باشد و هم آن کشور سلاح و موشک نداشته باشد، اقتصاد هم که باید به دست کشور‌های غربی گره بخورد، در فضای مجازی و حقیقی هم سعی می‌کنند انسان‌های بی اراده، سست عنصر، متحیر و سرگردان بسازند، کار آن‌ها در فضای مجازی این است، همه این کار‌ها از روی برنامه ریزی صورت می‌گیرد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی بیان داشت: مستحضرید که از اول خرداد جریان گور‌های دسته جمعی در محافل اجتماعی و خبری جهان مطرح است، طبق آمار آن‌ها ۱۵۰ هزار از سرخ پوستان آمریکا در کانادا را کشته بودند که در چند روز اخیر گور دسته جمعی حدود ۲۱۵ نوجوانی که کشته بودند پیدا شد.

وی ادامه داد: وقتی جامعه ضعیف شود آن‌ها این کار‌ها را می‌کنند، طرح و برنامه این است که جامعه ضعیف شود در حالی که خود آن‌ها به هیچ اموری و قانونی پایبند نیستند، قوانین خودشان، قوانین سازمان ملل باشد و قرارداد‌های بین المللی، تعهد اخلاقی، فطری و دینی ندارند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، ابراز داشت: در ماجرای این گور‌های دسته جمعی هم که پیدا شده است خود کلیسا و دین آن‌ها شریک کار است، برای آن‌ها کودک کشی در سرتاسر جهان از فلسطین و هرزگوین گرفته تا آمریکا وکانادا یک تفریح است.

وی افزود: آن‌ها طرح و برنامه دارند که طوایف، اقوام و ملت‌های دیگر را ضعیف و نابود کنند و بعد و بر جهان مسلط شوند.

حجت الاسلام والسلمین آقای عبادی، اظهار داشت: برای استعمار گران و در مسیر طرح و برنامه‌های آن‌ها یک مانع سخت به نام انقلاب اسلامی ایران به وجود آمد که در برابر آن‌ها با مقاومت برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: مقاومت باید طرح و برنامه داشته باشد که الحمدلله دارد و به کار خود شتاب دهد، چون زمان خیلی مطرح است، اگر این حقایق عالم و آنچه که آن‌ها در سر دارند و ماهیت آن‌ها درست تبیین شود انسان‌ها راهشان را پیدا می‌کنند و وظایفشان را درک می‌کنند و در صحنه حضور پیدا می‌کنند، این کار باید حالت ضریب بگیرد و به سرعت گسترش یابد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی، بیان کرد: تبیین شخصیت و شناسنامه آن‌ها برای اینکه مردم آن‌ها را بشناسند و احساس وظیفه انسانی و اسلامی کنند خیلی نقش دارد، همین شناسنامه‌ای که دارند، آن‌ها هم سعی می‌کنند خوبان و فرهیختگان و اندیشمندان را بکشند و از بین ببرند و از طرف دیگر انسان‌ها قالتاق، خود پرست و نوکر صفت را که اهل سوء استفاده هستند را به هر بهانه‌ای بر مردم مسلط کنند.

وی افزود: از خصوصیات دشمنان این است که هیچ حیایی ندارد و لذاست که با این همه جنایت‌هایی که انجام می‌دهند باز همان‌ها دم از دموکراسی می‌زنند و مشاهده می‌کنید به اسم دموکراسی چه بلایی بر سر مردم جهان در می‌آورند، از اول انقلاب تروریست را راه انداختند انسان‌های ارزشمند، علما و بزرگان را بی دلیل ترور کردند و بعد هم به فرانسه که خود را مهد آزادی و دموکراسی می‌داند پناهنده شدند.

امام جمعه بیرجند در ادامه، بیان داشت: رضا شاه و آتاتورک توسط انگلیس بر مردم مسلط شدند انسان‌های زیادی را به خاک و خون کشیدند، الان هم هر جا تروریستی وجود دارد مورد حمایت استعمارگران غربی است، آن‌ها اصلا کارشان تولید تروریست از القاعده گرفته تا داعش است، دموکراسی آن‌ها این است.

وی افزود: یکی از موارد مهم در عرصه کار تشکیلاتی برای شما این است که ماهیت پلید آن‌ها را برای مردم مشخص کنید که آن‌ها چگونه هستند، آن‌ها با کار‌های خود افراد را دچار سرگردانی می‌کنند و یک انسان حیران و سرگردان نمی‌تواند در جایگاه مقاومت قرار بگیرد که یکی از بلا‌های آخرالزمان همین است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی اظهار داشت: کار دشمن نیز تشکیلاتی و تخصصی است، آن‌ها در دشمنی چیزی کم نگذاشتند، پاسخ آن‌ها هم باید درست بر اساس حق، عدل و علم به صورت تشکیلاتی و با سرعت و شتاب داده شود.

وی افزود: وقتی تغییری در ایران ایجاد می‌شود این تغییر بر کل منطقه و جهان اثر می‌گذارد لذا به دلیل شرایطی که در ایران پیش آمده روح امید در آن سمت دنیا هم زنده شده است، شما باید این فرصت را غنیمت شمارید.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، گفت: اولین ظلم بر خود مردم ستم دیده غرب می‌شود، خود آن‌ها هم از این منابع سیاسی که بر آن‌ها حاکم است بیزار هستند، جلیقه زرد‌ها چند سال است که حتی با وجود کرونا به کار خود ادامه دادند، اما چه کسی به حرف آن‌ها گوش کرد؟ بازتاب آن این بود که مردم در انتخابات شرکت نکردند و یک جمعیت حداقلی آمدند و آن‌هایی هم که آمدند حزب امانوئل ماکرون را کنار زدند.

وی ادامه داد: این قضیه منحصر به فرانسه نیست و در آلمان، انگلیس همین است، انتخابات مفتضح آمریکا را نیز مشاهده کردید سر از کجا درآورد؟

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، بیان داشت: امروز شرایطی رقم خورده است که مردم سرتاسر دنیا به استعداد هسته مقاومت هستند، این فرصتی است که شما باید از این استفاده کنید.

وی ادامه داد: اسلام برای همه انسان‌ها و تمام بندگان خدا است و مخصوص یک کشور خاص نیست، انقلاب ما همان اسلام ما است که بحث آن صدور عدالت است، دنیا منتظر همین است، مردم سرتاسر دنیا هر دینی که دارند و می‌توانند خود را در اربعین حسینی به کربلا می‌رسانند، بزرگداشت اربعین حسینی به عنوان عدالت معنی دارد، این یعنی مقاومت، هیچ وقت دنیا اینطور آماده نبوده است، الحمدلله شما هم آماده هستید فقط کار را باید شتاب دهید.



امام جمعه بیرجند، گفت: آن‌ها کودکان را به عنوان تعلیم از مادرانشان جدا کردند و به دلیل اینکه آن‌ها سفید پوست اروپایی نیستند خونشان مباح است و آن‌ها را کشته اند، الان نیز گور‌های دسته جمعی آنان پیدا می‌شود، در این جنایت هم کلیسا، هم حکومت شریک است و نشان دهنده تدین و تمدن آن‌ها است.

وی افزود: آمریکایی‌ها سلاح اتمی را در شهر‌های هیروشیما و ناکازاکی بر سر مردم تخلیه کردند، آن‌ها صد‌ها دروغ می‌بافند و در فضای مجازی تحمیل به جهان می‌کنند، اما ما می‌خواهیم حقایق مستند منتشر شود، این دو موضوع خیلی با هم فرق دارند، در این جهت باید به قضیه سرعت داد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی، ابراز داشت: اخیر دستوری از ترامپ نسبت به تظاهراتی که علیه نژاد پرستی بود در رسانه‌ها افشاء شده است، او دستور داده بود افرادی که ضد نژاد پرستی تظاهرات می‌کنند گلوله را به جمجمه آن‌ها بزنید، این‌ها نسبت به معترضین حرفشان این است حال ببینید با دیگران چه رفتاری می‌کنند.

وی ادامه داد: آن‌ها بیش از ۷۰ سال است که فلسطین را اشغال کردند، اصلا انگار نه انگار بعد معامله قرن انجام می‌دهند، اروپایی‌ها با ادعای دروغ خود در جنگ‌های داخلی خود می‌گویند آلمان‌ها ۶ میلیون یهودی که در افسانه ساختند را سوختند و به همین دلیل حالا می‌خواهند عدالت را اجرا کنند و جبران کنند.

وی افزود: حالا این گناه دروغ را آلمانی‌ها و هیتلر در اروپا انجام داده اند ام آن‌ها عنوان می‌کنند حالا باید برای جبرانش می‌خواهند فلسطین بدون جمعیت را به یهودی‌ها که سرزمین ندارند تحویل دهند، فلسطین در طول تاریخ بدون جمعیت بوده است؟ دروغی از این بزرگتر وجود دارد؟ در طول این مدت چقدر در این سرزمین کشتند و ویران کردند و آواره کردند؟

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، گفت: مردم باید از خواب بیدار شوند و این ظالمین را ببینند و بشناسند، آن‌ها به هیچ حد و مرزی قائل نیستند، آن‌ها در ویتنام، سوریه، عراق، افغانستان و … جنگ به پا کردند و جا‌هایی نیز خاموش عمل کردند و می‌کنند که خطر آن بیشتر از جنگ است، به جهت اینکه طرح و برنامه خودشان را بر روی انسان‌ها اعمال می‌کنند که نهایت آن همان گور‌های دسته جمعی می‌شود.

وی افزود: استعمارگران وحشی و پست آنقدر خود و ایادیشان را بزک می‌کنند که گویی تمدنی بزرگ هستند که راه نجات بشر است.

نماینده مقام معظم رهبری در پایان اظهار داشت: فساد عالم را فراگرفته و بر عالم سلطه دارد، در مقابل فساد صلاح است و این شما هستید که باید صالحین را مجهز کنید و بیش از هر چیز اندیشه را توسعه دهید و برای طرح و برنامه نجات انسان‌ها در برابر این همه ننگ و فساد باید کاری صورت بگیرد، شرایط بسیار مساعد است این فرصت‌ها را از دست ندهید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها