خبرهای داغ:
محمد خالوئی
جانشین فرماندهی قرارگاه حضرت سید الشهداء:

شهدا،امنیت،آسایش و اقتدار برای کشور به ارمغان آوردند

نخستین یادواره ۴۲ شهید نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۳۵۲
|
۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، سرتیپ دوم پاسدار اصغر عرب پور در نخستین یادواره ۴۲ شهید نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه که با حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان، ائمه جمعه شهرستان و مردم شهید پرور شاهین شهر در مصلی نماز جمعه شاهین شهر برگزار شده بود با تاکید بر اینکه امنیت امروز کشورمان مرهون تلاش و خون شهدا است اظهار کرد: با نگاهی به وضعیت کشور‌های اطراف جمهوری اسلامی ایران می‌بینیم که صهیونیست‌ها و یهودی‌ها چه نقشه‌هایی برای کشور‌های منطقه می‌کشند.

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای حضرت سید الشهداء استان اصفهان افزود: در اکثر کشور‌های منطقه از جمله عراق، سوریه، افغانستان، لیبی و … مردم صبح که از منزل خارج می‌شوند امیدی به بازگشت به خانه ندارند و یا شب‌ها وقتی می‌خوابند نمی‌دانند صبح از خواب بیدار شده و اعضای خانواده خود را دوباره می‌بینند

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشورمان حاصل تلاش و کوشش افراد زیادی است خاطرنشان کرد: امنیت همانند روشنایی جریان برق است تا وقتی وجود دارد کسی متوجه آن نمی‌شود، اما با قطع جریان برق و تاریکی همه متوجه آن می‌شوند. ملت ما، چون همیشه در امنیت کامل به سر می‌برند شاید خیلی قدر این امنیت را ندانند.

سردار عرب پور تامین امنیت را وظیفه حکومت‌ها دانست و با بیان اینکه احساس امنیت از خود امنیت بالاتر است ابراز کرد: دشمنان همواره در تلاش هستند تا امنیت کشور ما را از بین ببرند، اما به برکت خون شهدا و نعمت ولایت فقیه، در کشور ما هم امنیت وجود دارد و هم امنیت احساس می‌شود این درحالی است که مردم کشور‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه و… در کشور خودشان امنیت ندارند روزانه تعداد زیادی از آن‌ها به دست پلیس کشورشان یا دیگران کشته می‌شوند.

وی در ادامه افزود: با برنامه ریزی رژیم صهیونیستی روزانه تعداد زیادی از مسلمان در کشور‌های اسلامی کشته می‌شوند از روزی که این جرثومه فساد در قلب کشور‌های مسلمان بوجود آمده ببینید روزانه چقدر از مسلمانان توسط آن‌ها یا عوامل آن‌ها در منطقه کشته می‌شوند؟

سردار عرب پور با تاکید بر اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم بویژه شهدای امنیت و آن‌ها به این مراسمات نیاز ندارند بلکه این ما هستیم که نیاز داریم خاطرنشان کرد: تا زمانی که ما پیرو شهدا هستیم و جوانان ما افتخار می‌کنند که پیرو شهدا هستند و خیابان‌ها و معابر شهر‌های ما مزین به تصاویر شهدا باشد و خانواده‌های شهدا را چشم و چراغ خود بدانیم و در قبال آن‌ها مسئول و پاسخگو باشیم عزت برای ما وجود خواهد داشت، اما اگر خدای ناکرده روزی از این مسیر برگشتیم آن روز آغاز ذلت ما خواهد بود.

وی افزود: شهدا با ایثارگری و با گذشتن از جان خود امنیت را برای ما به ارمغان آوردند، اما برخی به اشتباه می‌گویند آن‌ها برای مردم خون دادند ابنطور نیست آن‌ها برای خدا کار کردند وقتی ما برای خدا کار می‌کنیم یعنی برای مردم خداجوی جامعه اسلامی کار می‌کنیم و اگر مسئولان ما همانند شهدا کار می‌کردند امروز این مشکلات را در عرصه اقتصاد و فرهنگ و ... نداشتیم.
در پایان از خانواده‌های معظم شهدا تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار