خبرهای داغ:
دشمن یک آرایش جنگی و نظامی در برابر این انتخابات تهیه دیده بود و با تمام توان خود هر توطئه ای را به کار گرفت تا با نفوذ در افکار مردم آنها را از شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای منصرف کنند.
کد خبر: ۹۳۵۴۳۷۲
|
۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج حوزه 9 خواهران حضرت مریم از ناحیه امام صادق ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت الله ‌صادقی در دیدار با جمعی از فعالان طرح تواصی و روشنگری خواهران بسیج ناحیه امام صادق ضمن قدردانی از تلاش‌های خواهران بسیجی ،گفت:انتخاباتی که پشت سر گذاشتیم به فرمایش حضرت آقا واقعا یک حماسه بود ، دشمن یک آرایش جنگی و نظامی در برابر این انتخابات تهیه دیده بود و با تمام توان خود هر توطئه ای را به کار گرفت تا با نفوذ در افکار مردم آنها را از شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای منصرف کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج ) گفت :باتوجه به حدیث امام صادق (ع) در انتخاب و انتصاب کارگزاران و مديران جامعه اسلامي باید به ويژگي فردي آنان بخصوص معيارهاي ديني و اسلامي و اخلاقي، مثل ايمان راسخ ، تقوا، اراده مستحکم و قوی ، خدمتگزار خوب ، سرباز خوب برای مردم ، کم هزینه و کم خرج بودن آن ، کارگزار خوب بودن ، واقع بین بودن ، دوراندیش بودن ، آینده نگر بودن ، صداقت، امانت داري و تعهد همراه با تخصص و....توجه نمود .

وی با اشاره به انتخاباتی که پشت سر گذاشتیم و بیانات مقام معظم رهبری که خرمشهرها در پیش داریم لکن در این خرمشهرهای آینده ، دیگر ویرانی وشهید و اسیر وجود ندارد بلکه در خرمشهرهای آینده ما آبادانی و امیدواری داریم گفت : این مردم خرمشهر دیگری را خلق کردند و روزی هم که آقا رای خودشان را در 28 خرداد در صندوق انداختند فرمودند که این اتنخابات برای مردم خیر است، خیراتی را در پیش دارد این را مقایسه کنید با خرمشهرها در پیش داریم لکن این خرمشهر ویرانی ندارد بلکه آبادانی دارد ببینیئد واقعا یکی از مصادیق فرمایش آقا هست یا نیست .

حجت الاسلام والمسلمین صادقی میانگین حضور مردم ایران در طول 42 سال انقلاب پای صندوق های رای را حدود 60 الی 65 درصد عنوان کرد و گفت: نزدیک 50 درصد از مردم در 28 خرداد 1400 در پای صندوق های رای حاضر شدند و یک حماسه آفریدند و 15 درصد از این آماری که همیشه حاضر میشدند حاضرنشدند.

وی با بیان اینکه این انتخابات ویژگی هایی داشت که بقیه انتخابات ها نداشتند و اینکه این انتخابات یک انتخاب ویژه و یک حماسه بود ، افزود :اولین ویژگی که این انتخابات داشت و ما تابحال در این 42 سال از انقلاب نداشتیم مشارکت مردم در 28 خرداد در اوج تحریم ها و فشار حداکثری که طی این 4 سال ترامپ بر علیه ایران وضع کرد.

  1. ناکارآمدی 8 ساله دولت مردان که باعث ناامید شدن مردم شد و در اوج ناامیدی ها و دراوج کرونا عامل عدم حضور 10 درصد از مردم شد. وی گفت: روشنگری ها و جنگ تن به تنی که شما خواهران بسیجی کردید اینکه هر نفری از شما یک ستاد تشکیل داده بودید برای انتخابات و چهره به چهره ، تلفن به تلفن ، فعالیت در فضای مجازی همه شما جهادی شبانه روزی کار می کردید باعث شد که 50 درصد از مردم بااینکار انقلابی و جهادی شما بعنوان سرباز امام زمان در صندوق های رای شرکت کنند.
  2. رای بدون هیجان و احساسات از دیگر ویژگی های این انتخابات بود .واقعا هیجان و احساسات در این انتخابات نبود.
  3. قومی گرایی در رای مردم هیچ اثری نداشت و مردم توجهی به قومی گرایی و زبان و گویش و امسال اینها نکردند و به فردی که عمل گرا ، انقلابی و ولایی بود و کارآمدی خود را نشان داده بود به آن رای دادند.
  4. بینش و بصیرت مردم در این انتخابات به اوج خودش رسیده بود .
  5. قهرمان بازی در داخل مناظرات در رای مردم اثر نداشت و تخریب و توهین و تهمت رقبا اثر عکس داشت .
  6. سلبریتی ها ، هنرپیشه ها ، ورزشکاران و کسانی که در بین مردم نقشی دارند بخصوص در بین جوانان نقش ویژه دارند اینها اینبار حنایشان رنگی نداشت و مردم به آنها توجهی نکردند.
  7. کارنامه ، نقش اول را در انتخابات داشت ، عملکرد در رای مردم نقش داشت .
  8. مردم ایندفعه به شخص گمنام و ناشناخته رای ندادند.
  9. مجازی ترین انتخابات ، امنیتی ترین اتنخابات با آرایش جنگی ترین انتخابات در طول انتخابات انقلاب اسلامی انتخابات 1400 بود.
  10. جواب منفی بی سابقه مردم در طول این 42 سال به غربگرایان

و آخرین ویژگی این انتخابات تودهنی محکم مردم به کسانی که این انتخابات را تحریک کردند. مثل رضا پهلوی ، مثل مریم رجوی و ... و این انتخابات ما شد حماسه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج ) در پایان با اشاره به ویژگی های یک بسیجی و حزب الهی بیان کرد : حزب الهی کسی است که برای انقلاب این ویژگی ها را داشته باشد:

  1. حزب الهی ها کسانی هستند که وقتی همه نگرانند در اینکه دو ریالشان بشود یک ریال حزب الهی ها و بسیجی ها نگران انقلاب هستند و دنبال منافع خودشان نیستند .
  2. حزب الهی ها کسانی هستند که امکانات کشور در اختیارشان نیست اما همه جا ( تاکسی ، اتوبوس ، دانشگاه ، مدارس ، مترو ، اداره ، مغازه و ...) این حزب الهی ها هستند که باید پاسخگو باشند.امکانات در اختیارشان نیست ولی اینها باید پاسخگو باشند. در واقع ناسزاها را این ها میشنوند.بسیجی و حزب الهی واقعی کسانی هستند که ضمن اینکه دور از قدرت هستند شرمنده مردم هستند .( گرانی ها ، بیکاری ها ، تورم و ... ) و
    هر کجا بتوانند مانند اردوهای جهادی ، کمک به زلزله زدگان ، کمک به جبهه سوریه ، یمن ، عراق ، افغانستان و ... پیش قدم هستند.
  3. حزب الهی ها و بسییجی ها کسانی هستند که از ناهنجاری های اجتماعی مثل بدحجابی ، بی بند و باری و ... غصه می خورند اما کاری جز نهی از منکر و جز تواصی از دستشان بر نمی آید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار