خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان عنوان کرد
نهاوند-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: یکی از ظرفیت‌های اصلی و بسیار مهمی که باید در سازمان‌ها و ادارات استفاده کرد، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها است.
کد خبر: ۹۳۵۴۳۸۶
|
۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷

لزوم استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در سازمان‌ها و اداراتبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدهادی نظیری در آیین تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند و در جمع اصحاب رسانه شهرستان نهاوند با اشاره به علما و بزرگان شهرستان نهاوند اظهار داشت: شهید آیت الله حیدری، شهید میرزا محمد سلگی و آیت الله محمدی، سردار امیدی و ... از عالمان و بزرگان این شهرستان و مایه مباهات مردم نهاوند و استان همدان هستند و امیدوارم بتوانیم در راه این شهدا و بزرگان گام برداریم.

وی افزود: محقق ساختن جامعه با نشانه‌ها و نمادهای اسلامی یکی از اولویت‌های اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است و یکی از کارهای مهم این اداره محسوب می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان ابراز داشت: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد مردمی و برآمده از مردم و اراده مردم است و تبیین اندیشه اسلام ناب محمدی در فضای جامعه مأموریت این سازمان است.

وی بیان داشت: یکی از ظرفیت‌های اصلی و بسیار مهمی که باید در سازمان‌ها و ادارات استفاده کرد، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها است و پیشنهاد می‌کنم رسانه‌ها سازمان تبلیغات را زیر ذره‌بین ببرند و اقداماتش را نقد و تحلیل کنند.

نظیری افزود: نظام ارزشی اسلام ناب و انقلاب اسلامی توسط سازمان با عزم و اراده جمیع مردمی در بستر جامعه محقق می‌شود و باید به عنوان یک ارزش متعالی در جامعه شناخته شود و بعد یک دور اندیشه انقلاب را بازخوانی و نظام ارزش‌های انقلاب اسلامی را در متن جامعه با حضور مردم دنبال کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم و رسانه‌ها در تشکیل دولت اسلامی نقش اساسی دارد، بیان داشت: مردم امیدی پیدا کرده‌اند که انقلاب در یک دولت انقلابی و حزب اللهی در مسیر ریل‌گذاری صحیح خود قرار بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: جریان دولت به‌معنای قوه‌ مجریه نیست و تمام کارکنان نظام، دولت محسوب می‌شوند به همین دلیل یک قوت و قدرتی باید در نگاه و منش کارگزاران انقلابی حاکم باشد که هم در عمل و رفتار آنها، حرکت رو به جلو مبتنی بر تفکر انقلاب اسلامی حاکم شود.

وی در خاتمه خطاب به رسانه‌ها گفت: روایت فتحی دیگر راه‌اندازی کنید و خوبی‌ها را به دیگران معرفی کنید و بگذارید خوبی‌ها در جامعه نشر پیدا کند.

در پایان این نشست با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، از حجت‌الاسلام محبی قدردانی و حجت‌الاسلام بهرام یوسفی به‌عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی نهاوند معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات