جلسه هم اندیشی سپاه و مدیران و اساتید حوزه های علمیه دامغان در محل حوزه علمیه مطلب خان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۴۲۲
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛جلسه هم اندیشی سپاه و مدیران و اساتید حوزه های علمیه دامغان در محل حوزه علمیه مطلب خان برگزار شد.

در این برنامه که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین رائیجی از اساتید حوزه علمیه گفت:: دشمن به دنبال ایجاد توقع فوق العاده بالا در دولت جدید است و نیروهای انقلابی باید این توقع را تعدیل کنند. برای رسیدن به این مقصود لازم است جلسات روشنگری را حداقل یکبار در ماه داشته باشیم و نسبت به این امر اهتمام ورزیم. ایشان با اشاره به نقش روحانیت افزود: تمام روحانیت پای کار نظام و انقلاب است ولی باید از آنها استفاده کرد و آنها را بکار گرفت.
سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج دامغان ضمن تقدیر و تشکر از طلاب و اساتید حوزه گفت: در این انتخابات اساتید حوزه و طلاب به واقع بسیار پررنگ حاضر شدند و نقش موثری در تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات داشتند.

وی افزود : روی کار آمدن رئیس جمهور جدید پایان کار ما نبوده بلکه ابتدای راه ما است و باید پای کار نظام و انقلاب بود. باید به روشنگری بین مردم برای دولت جدید پرداخت و توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

ایشان در پایان با استقبال از شکل گیری این جلسات ، پیشنهاد تشکیل هییت اندیشه ورز را جهت مشاورت و همفکری در ماه دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها